Gå til innhold

Fuktighetskrem for sensitiv hud med "arr"

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hei. Nå er krukken med Clinique fuktighetskrem for tørr hud tom og jeg trenger desperat en ny fuktighetskrem. Desverre ser det ikke ut som denne kremen jeg har hatt har hjulpet for min sensitive hud.

Så jeg trenger en fuktighetskrem som gir mye fuktighet samt hjelper for sensitiv hud. Har noen små røde arr som jeg gjerne skulle hatt bort.

Har dere noen anbefalinger? Kan godt kjøpe to hvis det er det som må til. Tenker da en fuktighetskrem, og en recovery nattkrem kanskje?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne kremen funker som rakkern http://www.feeluniqu...l?q=aroma white

Jeg har sensitiv hud, men denne gir igjen reaksjoner for min del. Du kan jo poppe innom en hudpleier og se om de har en prøve til deg.

Anonym poster: 1947c1ef29486dfda7df2be7c334d138

Skrevet

Du kan også prøve Toleriane fra La Roche Posay. På apoteket har de prøver, og ofte får du to-tre stykker så du kan prøve kremen i opptil en uke.

Anonym poster: 72540ae02baf9494b18756c3549efff6

Skrevet

Hvor lang tid tok det før du så effekt av decleor-nattkremen, anonymbruker?

Skrevet

Jeg bruker Avene Hydrance Rich, den er for de med sensitiv hud, og jeg har ikke fått kviser av den :)

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Jeg bruker Avene Hydrance Rich, den er for de med sensitiv hud, og jeg har ikke fått kviser av den :)

den har jeg og brukt og likte den og så liker jeg kremene fra la roche posay. Men ts. Anbefaler en tur hos hudpleier. Kan få mye tips der. Endret av BettyBoop
Skrevet

Hvor lang tid tok det før du så effekt av decleor-nattkremen, anonymbruker?

Nesten over natten. Arrene heles etter ca 2-3 uker nå kontra før da det gjerne tok et par måneder, men det er individuelt. Er på min andre krukke og har ingen planer om å gidde å prøve noe annet en gang. :)

Anonym poster: 1947c1ef29486dfda7df2be7c334d138

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...