AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Fått meg pannelugg, en som går til siden. Den er såpass kort at jeg ikke bare kan legge den til side, mye av den legger seg nedover pannen. I morges, som altfor mange andre morgener, våknet jeg opp med panneluggen til værs (don't ask). Så derfor lurer jeg litt hvordan dere ordner den, hvordan dere gjør det med hårvask (hvordan, hvor ofte osv), om dere har noe i.. Slike ting. Gjør meg klokere på dette, please? Anonym poster: 72ed612d8eda254c6776c5a3090cc034
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Da jeg hadde pannelugg, vasket jeg pannleluggen kjapt i vasken på badet hver morgen,og fønet den med en rundbørste. Gjort på null komma niks Anonym poster: 926b1fc58cdc230d72825cf0203ca1ee
muttra Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 har hår som står til alle kanter om mogenen og nekter å legge seg ned når jeg grer det - uten at jeg har dratt litt vann gjennom med fingrene , men da ligger det fint/slik jeg vil hele dagen - om det ikke er storm ute da :-)
juliane Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Redningen for min pannelugg er tørrshampoo! For det første blir luggen fet før resten av håret (sikkert fordi jeg tar mye mer i den), så da er tørrshampoo tingen for å slippe å vaske håret hver dag. Syns også tørrshampooen gjør luggen veldig grei å forme, så da ligger den som regel som jeg vil resten av dagen.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Redningen for min pannelugg er tørrshampoo! For det første blir luggen fet før resten av håret (sikkert fordi jeg tar mye mer i den), så da er tørrshampoo tingen for å slippe å vaske håret hver dag. Syns også tørrshampooen gjør luggen veldig grei å forme, så da ligger den som regel som jeg vil resten av dagen. Har prøvd det et par ganger, for jeg merker og at panneluggen blir fet før alt annet. Bruker du Batiste, eller kanskje en annen? Anonym poster: 72ed612d8eda254c6776c5a3090cc034
juliane Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Den som passer best til mitt hår er faktisk Proffs fra H&M, men den funka ikke i det hele tatt for venninna mi, så tror det kommer helt an på hårtypen hvilken som fungerer best. Batiste er nok den av de jeg har prøvd som fungerte dårligst for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå