Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i første trimester, og mister store menger hår.

Forrige gang jeg var gravid mistet jeg svært lite, og opplevde heller den vanlige røytinga 3-4 mnd etterpå. Nå er jeg litt redd for at jeg må gjennom en ny periode med hårtap etter fødsel, selv om jeg har mistet masse allerede.

Noen andre som har opplevd det samme? Fikk du hjelp eller ga det seg av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har mista vannvittig masse hår! Frå dag 1! Er i veke 20 no, og mistar fremdeles! Det finnast shampo på apoteket som skal hjelpe mot håravfall som du kan prøve ut! Det har hjelpt meg i allefall!

Skrevet

Jeg har også mistet MASSE hår underveis, er i uke 22 nå og det har ikke blitt noe særlig bedre. Når jeg ser på mengden hår som kommer etter jeg har dratt hånda gjennom håret, syns jeg det er rart jeg ikke har blitt skallet enda :unsure:

Anonym poster: fa84250bfe8e82b93fe6c7b56d7e1704

Skrevet

Er gravid i uke 4 og røyter noe helt sykt allerede..... Må støvsuge badet hvartfall 1 gang om dagen liksom.

Og jeg som har så tynt hår fra før av :haar: Lurer på hvordan dette skal gå..... hihi

Skrevet

Er 15 uker, og har røytet masse helt fra begynnelsen. Det ligger hår etter meg overalt, og drar jeg hånda gjennom håret følger det med massevis.

Skrevet

Jeg har ikke mistet så mye hår, men jeg opplever håret mitt osm fett, selv om jeg vasker det normalt (hver morgen i dusjen). Har langt, tykt hår til vanlig, som pleier å se nokså glansfullt ut. De siste ukene virker det tørt og fett kort tid etter vask. REgner med det er graviditeten som er årsaken, og at det vil gi seg eterhvert.

Er 33+5 uker på vei.

Anonym poster: 2410e2c1dac67159e0ede2d5ffbfbf53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...