Gå til innhold

Bryllupsforberedelser i Kristiansand

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har lett litt rundt, og ser det er folk her inne fra Kristiansandsområdet. Likevel er det ingen tråder jeg kan finne med generell (eller spesiell) informasjon om Kristiansand.

For at tråden skal være nyttig er den ikke tidsbestemt, verken fremover eller bakover i tid.

Dette er ment som en anbefalings-tråd!:

Hvor kan man kjøpe kjoler? Hvem har best service?

Hvor får man de beste kakene?

Hvordan er de forskjellige kirkene?

Hvordan er det å gifte seg i Krs Tinghuset?

Hvilke lokaler er gode, og hvor mange gjester rommer de?

Hvor finner man bil for transport til lokale?

Hvor kan man ha en (u)anstendig bryllupsnatt?

Er det noe spesielt å vite om å gifte seg i Kristiansand vs. andre steder?

Fortell om dine erfaringer, fortell om hva du har hørt. Har du vært i bryllup, hatt bryllup, eller hørt om bryllup (vellykkede eller ikke) i Kristiansand, så fortell alt du vet (og tror).

Man kan jo aldri få nok informasjon før man bestemmer seg for detaljer for en såpass viktig og stor dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oddernes Menighet er veldig fin kirke:)

Kristian domkirke er veeeldig stor og upersonlig

Den nye Hånes Fri-kirke er også veldig fin, men tror ikke det er en plass å gifte seg på hvis du vil ha en lang midtgang å gå ned.

Drømmeplassen har mange fine kaker, du kan se bilder på facebook siden deres.

Ellers har de jeg kjenner som har giftet seg i Kristiansandområdet hatt festen på forskjellige hoteller, dermed blir også bryllupsnatten der. De har værtfall vært fornøyde med det.

Anonym poster: 201e9636a1e64718acd6bf524d561f99

Skrevet

Selv har jeg vært hos Snefrids Hus da jeg var forlover, hvor jeg kjøpte min forloverkjole og bruden kjøpte sin brudekjole hos henne. Hun stiller med forståelse og entusiasme, det er mye verd. Andre har jeg ikke vært på. Er det fler enn Snefrid og Agape?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...