Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jente på 12 (akkurat fylt 12..) som så smått begynner å få litt småkviser. Pappaen hadde ganske uren hud i tenårene, jeg hadde også litt urenheter.

Husker jeg til tider hatet huden min, og prøvde ut masse hudpleieprodukter som sikkert ikke var særlig bra - sterke saker som Clearacil, Clinique osv.

Lurer på om jeg skal investere i hudpleieprodukter til henne allerede nå, eller er hun for ung? Altså at huden er for ung.

Og hva slags produkter bør jeg evt kjøpe? It's a jungle out there!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun høres ikke for ung ut hvis hun har begynt å få urenheter, men det er ikke sikkert jenta selv er så interessert i å rense huden morgen og kveld.

Her kan du se hva Hilde Christina sier om hudpleie for ung hud: http://www.hildechristina.com/hudpleie-til-veldig-ung-hud-hva-velger-man

Dermalogica har en serie for ung hud som heter clean start, denne kan du lese litt om.

Du bør holde deg unna alt man får kjøpt i matbutikken og parfymerier, stort sett vil disse gjøre vondt verre. Produkter fra apoteket er det blandede meninger om, men ikke kjøp sterke saker som basiron.

Anonym poster: 1015c80579517bdb6bda8018a4d0b2d6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...