Gå til innhold

Katt og kloring på sofa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sofaen min ser ikke ut i måneskinn etter at min vakre sibirkatt har klort den i stykker. Har prøvd å kjefte på henne, sprute vann osv men ingenting hjelper, hun klorer uansett. Må nå kjøpe ny sofa igjen, men er ingen vits å bruke masse penger på det om hun skal klore.. Noen tips? Hvilket stoff kan egne seg når man har katt?

Har tenkt litt på skinn, men vet ikke om det er så praktisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun tilgang på eget klorestativ inne?

Skrevet

Og vdr klorestativ, vet at min pus ikke liker å bruke sin hvis den står på et glatt gulv sånn at den glir når

hun bruker det.

Og har du prøvd å teipe strimler med aluminiumfolie nedover sofaen, i teorien skal katter venne seg av med kloringen etter en ukes tid med folie på møbler.

Tror ikke det er noe stoff som er spesielt egnet til katt :gjeiper: hadde en katt før som kun klorte på skinnmøbler, og det så virkelig ikke ut.

Skrevet

Min katt har 3 klorestativ, bruker 2 av de ofte. I tillegg er hun mye ute og har tilgang til å løpe i trær og sånt. Det med aluminiumsfolie skal jeg teste ut!

Skrevet

Her har ingenting annet enn skinnsofa(før)og dekke til hjørnene med pledd(nå)funket. Selv med flere høye klorestativer og til og med en stol som de får lov å klore på så må Pus2 en tur innom hjørnet på sofaen om den ikke er dekket til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...