dansk1 Skrevet 22. september 2012 #1 Del Skrevet 22. september 2012 jeg og en venninne tenker å reise til Alanya rundt den 20 okt. Noen som har vært der på den tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 22. september 2012 #2 Del Skrevet 22. september 2012 I oktober er det gjennomsnittlig rundt 20 grader. http://www.weatherbase.com/weather/weather.php3?s=173202&refer=&cityname=Alanya-Antalya-Turkey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #3 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg skal selv nedover til Alanya på slutten av Oktober. Det kan være litt regn i ny og ned, men temperaturen er helt grei. Kan bli litt kjølig på kvelden, men så lenge solen er frem på dagtid så er deg ganske varmt Vinteren i Alanya er mere som sommeren her i Norge, så været å varmen varierer litt. Men været er absolutt brukbart Anonym poster: 8f423d3e1200fc81c89e1c14b31291b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. oktober 2012 #4 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg er i Alanya nå, skal være der til 20.oktober. Temperaturen er kjempefin, rundt 27 grader. Litt kjørlig nå på morgenen, men varmere om kvelden (ankom flyplassen i natt og da vil jeg si det var varmere enn nå). Har hørt fra andre at det regner litt i ny og ned, men pga temperaturen gjør det ikke så mye. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå