Gjest Madley Skrevet 23. februar 2004 #1 Del Skrevet 23. februar 2004 Det er vel få ting som er bedre enn en kopp kaffe og et wienerbrød etter middagsluren!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. februar 2004 #2 Del Skrevet 23. februar 2004 Jo, sjokoladekake (og uten kaffen ), må bare spise middag først så skal den nytes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 23. februar 2004 #3 Del Skrevet 23. februar 2004 La meg for all del slippe den kaffekoppen, det ga meg brekninger sist jeg prøvde å svelge kaffe.. Og, wienerbrød? Laget av sånn der ekkel deig? La meg slippe det også takk. Men den middagsluren.... DEN hørtes ikke dum ut. Og, sjokoladekake... heller ikke helt dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. februar 2004 #4 Del Skrevet 23. februar 2004 Kaffe med sjokolade, muffins, kake eller annet søtt er perfekt til enhver tid. :-) I dag tror jeg at jeg skal rote frem to sjokoladebiter som er spart i en skuff siden helgen og dyppe dem i kaffekoppen, slik at de nesten smelter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 24. februar 2004 #5 Del Skrevet 24. februar 2004 I dag tror jeg at jeg skal rote frem to sjokoladebiter som er spart i en skuff siden helgen og dyppe dem i kaffekoppen, slik at de nesten smelter. God idè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå