-littleme- Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Skal ikke md formulations være et trygt og godt merke? På Face and Body Scrub, den alle skryter så mye av, står dette: Ingredients: Water (Aqua), Polyethylene, Ammonium Lauryl Sulfate, Ammonium Glycolate, Glycolic Acid, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, C12-15 Alkyl Benzoate, Magnesium Aluminum Silicate, Mineral Oil (Paraffinum Liquidum), Xanthan Gum, Fragrance (Perfume), Disodium EDTA, Methylparaben, Propylparaben. Mineralolje kan jo tette porer og føre til urenheter kan det ikke?
Lykkelitenen Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Om du lar det ligge på huden (slik som kremer) er mineralolje ikke noe å anbefale, men sist jeg sjekket skulle ikke skrubben til MD være særlig mange minutter på huden
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Om du lar det ligge på huden (slik som kremer) er mineralolje ikke noe å anbefale, men sist jeg sjekket skulle ikke skrubben til MD være særlig mange minutter på huden Mener å ha lest at det anbefales å bruke den som ansiktsmaske også, men dette stemmer altså ikke? Da må jeg slutte med det... Anonym poster: 86fc607e12da52bcbce1008041174a55
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 Når det ligger på huden. Når du skyller det av er det uproblematisk. Anonym poster: 03964ebf31272e0323ef1b4830d9cb45
Lykkelitenen Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 Selv om du lar den ligge som en maske (jeg gjør det innimellom selv) så er det ikke lenge nok til at den lille delen med mineralolje får gjort noe til og fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå