Gå til innhold

hvilke/t dyr har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke/t dyr har dere? rase? alder?

Selv har jeg :

en kastrert huskatt på 5 1/2 år,kastrert huskatt på 3 1/2 år og kastrert huskatt på litt over 2 år.

en dvergvedder på 3 1/2 år og en dvergvedder på ca 2 år.

og en tbetansk spaniel på snart 4 månder om 8 dager :)

alderene er sånn ca, bortsett fra hunden som er ganske nøyaktig :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To katter som ble født 1/1-12 :)

Miks av huskatt og skogskatt.

Skrevet

Hund, mann og fire barn.

Skal supplere samlingen med et par hester når minstemann har blitt litt mer selvstendig.

Skrevet (endret)

En vakker fjordinghoppe! Hun er 33 år. Blir familieforøkelse til våren med en eurasier! :biggrin:

Edit: Glemte alder!

Endret av Rainbow81
  • Liker 1
Skrevet

Hund, mann og fire barn.

Skal supplere samlingen med et par hester når minstemann har blitt litt mer selvstendig.

haha :D mann og to barn her å i tillegg til de allerede nevnte :P

hvilken heste rase skal du ha da?

Skrevet

En skogkattfrøken på ca 1.5 år (uvisst på når hun ble født da vi overtok henne fra en dyrevernorganisasjon).

Ei berner sennen-jente på litt over 3 år.

Og en dverghamster som er ganske ny.

Skrevet

har en amerikansk bulldog hann på 4 mnd :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

haha :D mann og to barn her å i tillegg til de allerede nevnte :P

hvilken heste rase skal du ha da?

Har ikke bestemt meg for noen spesiell rase, det viktigste er at de har bra gemytt og er ridbar,men det blir nok av en type som er relativt nøysomme og som tåler litt kulde fordi jeg synes det er greit at de får ha mest mulig av livet sitt utendørs. Men... finner jeg f.eks. en araber som viser seg å være skreddersydd for akkurat meg/ oss, så kan det også være et alternativ. Jeg driver ikke med konkurranseridning på noe felt, så jeg har jo et hav av varianter å velge mellom.

Kunne også tenkt meg å dra på kurs og lært mer om gårdarbeid med hest, da vi bor på et småbruk som er såpass lite at man godt kunne ha brukt hest på den marka som ikke er utleid og i skogen, så jeg ser ikke bort fra at vi kan ende opp med en skikkelig gamp heller.

Hunden er forøvrig en gd/ pyreneerhund-blanding .

Endret av absinthia
Skrevet

Har en vakker huskattjente på 6 år :rodmer:

Skrevet (endret)

En middels stor spisshund på 5 måneder. Jeg er helt forelsket, og blir varm om hjertet hva gang han ser på meg med de store, brune øynene sine.

Et "par ganger" (les: jævlig ofte) har jeg blitt varm i øynene når han har forstått et triks vi har øvd på.

Jeg er superklein med hunden min. Snakker til han hele tiden og er latterlig stolt og forelsket. Jeg blir pinlig berørt av meg selv, og plutselig forstår jeg småbarnsmødre.

edit:

Nå tasser han rundt i stua, og jeg blir så lykkelig av å høre på tassingen hans.

Endret av Alice123
  • Liker 4
Skrevet

Jeg har 2 pusejenter på snart 5 måneder og 1 og et halvt år:-) Og selvfølgelig mange hybelkaniner^^

Skrevet

En finsk lapphund og en kattepus :)

Anonym poster: 97e2066e44e7a052c213ffb4799abb69

Skrevet

En cocker spaniel, en cavalier og en ragdoll-katt. Alle tre er rundt fire år, tror jeg. Har hatt cockeren i tre år og de to andre i litt over ett år. :)

Skrevet (endret)

En vakker fjordinghoppe! Hun er 33 år. Blir familieforøkelse til våren med en eurasier! :biggrin:

Edit: Glemte alder!

Aww. Henter min lille Eurasier valp om ei uke. De er så nydelige. Gleder meg så. :D

Edit: så nå at jeg har svart deg på at du skal ha Eurasier i en annen tråd jeg har opprettet :P

Endret av Lille Blåklokke
Skrevet

Huskattfrøken på 8 år

Huskattgutt på 5 år

Hellig Birmafrøken på 10 år

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Har ikke bestemt meg for noen spesiell rase, det viktigste er at de har bra gemytt og er ridbar,men det blir nok av en type som er relativt nøysomme og som tåler litt kulde fordi jeg synes det er greit at de får ha mest mulig av livet sitt utendørs. Men... finner jeg f.eks. en araber som viser seg å være skreddersydd for akkurat meg/ oss, så kan det også være et alternativ. Jeg driver ikke med konkurranseridning på noe felt, så jeg har jo et hav av varianter å velge mellom.

Kunne også tenkt meg å dra på kurs og lært mer om gårdarbeid med hest, da vi bor på et småbruk som er såpass lite at man godt kunne ha brukt hest på den marka som ikke er utleid og i skogen, så jeg ser ikke bort fra at vi kan ende opp med en skikkelig gamp heller.

Hunden er forøvrig en gd/ pyreneerhund-blanding .

Du trenger en welsh cob du - en som har følsomheten og elegansen til en araber, men som også synes det er gøy å jobbe i skogen og som er sterk nok til dette.

Skrevet

Jeg og samboeren min har en Bichon Havanais. Fornøyd med det :)

Anonym poster: b97b96f6d6cc88df5b9e75ecf1916e34

Skrevet

Eit gubbedyr i 30-åra og to hunder, ein på 6 år og ein på 4 år.

Skrevet

En huskatt på 2 år. Herregud, tida går fort. Føles som om vi hentet han i går :)

Skrevet (endret)

Verdens beste huspus på ca 3 år og den beste hunden i verden som nylig fylte 5 :rodmer:

Endret av Bobler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...