AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Jeg og kjæresten min gjennom noen år har etter en tid med trøbbel gjort det slutt. Det gjør så vondt! Selv om det var begges avgjørelse så har jeg en helt tom følelse i kroppen. Jeg er så glad i han, og han er stor del av livet mitt, akkurat nå klarer jeg ikke å se for meg livet uten han. Jeg vil ha han tilbake, men det er for sent. Tanken på å ikke snakke med han hver dag, at han Evt skal finne seg noen andre gjør fysisk vondt. Noen oppmuntrende ord? Anonym poster: 64e9471d4e91bf78ee3d1bef88f1f510
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Stakkars jente <3 ting blir bedre. Du har fått mange nyttige erfaringer som du kan ta med deg videre! Sånt er trist, veldig trist. Husk at du kommer over han en dag. Tar tid, men det går. Håper det ordner seg!
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Anonym poster: 6273518aa3f37d2be7df88b9e2c3519c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 Uff, uff, men selv om det virker veldig fjernt akkurat nå, så se for deg om et par måneder, så vil alt bli litt bedre, og så litt lenger frem, så vil sårene ha begynt å bli utydelige og neste sommer er du sikkert klar for for sol, badeliv og grilling. Mao: ingenting varer, og minnene vil falme. Savnet vil bli mindre intens med tiden. Men for all del, fall ikke for fristelsen å se ham eller å ha kontakt, noen ganger er det best å bare kutte kontakten tvert, i hvertfall til man er over den verste kneika. Ta tiden til hjelp og trøst deg med tanken på at det som oppleves som veldig intenst just nå, vil bli mindre om noe tid. Anonym poster: ae36ecd5829742b751fe64640d07a54d
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 Takk for svar! Føles så fjernt at jeg ikke bare kan gå til han, har bare lyst å ringe han og snakke med han. Ser ikke for meg at jeg kan være lykkelig med noen andre. Gah. For en klisje! Men sånn føler jeg det altså.... Anonym poster: aa386be3bdc414e7a77552f5f06eaeef
Gjest LonelyAngel Skrevet 22. september 2012 #6 Skrevet 22. september 2012 Så trist! Hvorfor gjorde han det slutt? Har dere hatt pause før ect?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #7 Skrevet 22. september 2012 Vi gjorde det slutt fordi vi føler vi vil forskjellige ting, jeg ville prøve litt mer, se om vi kunne jobbe med problemene mens han ikke følte det ville føre noe godt med seg. Delvis tror jeg han har rett, men han er så god, forstår meg, er kjærlig og flink til å sette ord på følelelsene sine og jeg føler meg 100% trygg på han. Likevel har jeg også følt at det har manglet noe i det siste og dette har gitt meg store tvil på om han er den "rette". Akkurat nå så vil jeg bare ha han! Anonym poster: aa386be3bdc414e7a77552f5f06eaeef
eva-80 Skrevet 22. september 2012 #8 Skrevet 22. september 2012 Åhh, stakkars deg, dette er tungt, og tro meg det er tungt for han også.. Men det er voksent gjort av dere å avslutte før den bitre slutt som ville kommet etter hvert.. Da er det bedre å ha enda de gode minnene om hverandre en å hate hverandre resten av livet... Hold deg opptatt og snakk med venner som du stoler på.. Jeg gjorde det slutt med exen sommeren ifjor og det hjalp veldig å " snakke han ut " av livet mitt.. Og det var bitter slutt... 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #9 Skrevet 22. september 2012 Åhh, stakkars deg, dette er tungt, og tro meg det er tungt for han også.. Men det er voksent gjort av dere å avslutte før den bitre slutt som ville kommet etter hvert.. Da er det bedre å ha enda de gode minnene om hverandre en å hate hverandre resten av livet... Hold deg opptatt og snakk med venner som du stoler på.. Jeg gjorde det slutt med exen sommeren ifjor og det hjalp veldig å " snakke han ut " av livet mitt.. Og det var bitter slutt... Takk for svar! Ja, jeg vet at dette er tungt for han også. Vi gråt som noen tullinger begge to. Vi har så utrolig mange gode minner, han har aldri vært stygg med meg og vi har aldri hatt noen store krangler. Føles dumt at det ikke er noen stor grunn til at det er slutt, på en måte, annet enn at det bare ikke var "helt rett". Er jeg en primadonna som har sett for mange Hollywood filmer og forventer rainbows and butterflies hele tiden? Jeg har gitt slipp på en utrolig god mann, akkurat nå klarer jeg bare å se det positive med han, og tenker at jeg er helt idiot som lar han gå. Forferdelig følelse, denne tvilen. Anonym poster: aa386be3bdc414e7a77552f5f06eaeef
Gjest LonelyAngel Skrevet 22. september 2012 #10 Skrevet 22. september 2012 Jeg vet ikke om dere/du har gjort det rette, men det går ann å gjøre feil. Bare for å si det slik, angrer du skikkelig så bør du si det til han fort. For han kan velge å gå videre alene.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #11 Skrevet 31. januar 2013 For noen mnd siden startet jeg denne tråden. Jeg har det fortsatt så utrolig vondt, savner han hver dag og gråter ofte. Er så lei av å ha det slik! Føles så ferskt enda! Blir kvalm av forventning om jeg ser noen med lik bil som han liksom. Når blir det bedre?? TS Anonym poster: aa386be3bdc414e7a77552f5f06eaeef
Nowayback Skrevet 31. januar 2013 #12 Skrevet 31. januar 2013 For noen mnd siden startet jeg denne tråden. Jeg har det fortsatt så utrolig vondt, savner han hver dag og gråter ofte. Er så lei av å ha det slik! Føles så ferskt enda! Blir kvalm av forventning om jeg ser noen med lik bil som han liksom. Når blir det bedre?? TS Anonym poster: aa386be3bdc414e7a77552f5f06eaeef Er akkurat slik jeg hadde det også. Fikk hjertet i halsen hver gang jeg så en liknende bil til eksen sin. Heldigvis har hun byttet bil, og jeg aner ikke hvordan den ser ut eller noe. Så jeg slipper den bekymringen! Det er gått 7,5 måned for min del, siden bruddet. Og for meg føles det nokså ferskt enda. Hun er innom tankene mine hver dag, men jeg har ikke lenger et voldsomt stort savn. Har bare sett henne en gang etter bruddet, og det var jævlig. Er glad jeg aldri ser henne. Men det kommer nok til å stikke den dagen jeg ser hun har fått ny kjæreste. Til deg, TS. Du startet tråden i september, så da er det altså gått 4,5 måneder siden bruddet? Du må nok gi det lenger tid enn det. Dere var sammen i flere år. Mitt forhold var bare 5 mnd, og jeg hadde stor kjærlighetssorg i 5-6 mnd. Du har det vondt nå, men det går over etterhvert. Det kan ta tid, men prøv å være aktiv hele tiden. Ha andre ting å tenke på.
Exotica Skrevet 31. januar 2013 #13 Skrevet 31. januar 2013 HOLD UT! Jeg lover at det kommer til å bli bedre! 1
muffin26 Skrevet 31. januar 2013 #14 Skrevet 31. januar 2013 Ts det blir bedre og tro meg jeg gikk gjennom et helvete med eksen min etter bruddet.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #15 Skrevet 31. januar 2013 Noen ganger kan det ta veldig lang tid.. Men det pleier å ordne seg når man først møter noen andre. Anonym poster: 3f26342eea8c7232fda1ea26e5fbda88
Gjest anonym Skrevet 31. januar 2013 #16 Skrevet 31. januar 2013 For noen mnd siden startet jeg denne tråden. Jeg har det fortsatt så utrolig vondt, savner han hver dag og gråter ofte. Er så lei av å ha det slik! Føles så ferskt enda! Blir kvalm av forventning om jeg ser noen med lik bil som han liksom. Når blir det bedre?? TS Anonym poster: aa386be3bdc414e7a77552f5f06eaeef Har du hatt noe kontakt med han siden? Kanskje det kan bli dere igjen?
Gjest Tekola Skrevet 31. januar 2013 #17 Skrevet 31. januar 2013 Avsporinger og svar til disse fjernet. Tekola, mod.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #18 Skrevet 31. januar 2013 Har du hatt noe kontakt med han siden? Kanskje det kan bli dere igjen? Traff han noen ganger rundt juletider, da vi har samme venne"krets" om ikke akkurat samme vennegjeng. Var vondt og fælt og det er desverre ingenting som tilsier at han har endret mening hvertfall. Vi snakket litt om hva vi følte og han mente at selv om det var utrolig vondt, så var dette rett. Er så utrolig vondt når jeg kjenner hvor mye jeg fortsatt elsker han, han er i tankene mine hele tiden og det føles ut som en eneste stor vits at vi faktisk har gjort det slutt. Hele tiden tenker jeg sånn "i fjor på denne tiden" var vi sånn og sånn, hadde det så bra. Julen var en eneste gråtefest. Sliter med å ikke kunne snakke om han, venner begynner å bli lei, de forstår ikke hvorfor jeg ikke er over han ennå. Takk til dere som har svart, jeg håper virkelig dere har rett og at tiden vil hjelpe til slutt. Selv om det føles ganske håpløst ut nå, og det at jeg gav slipp på han føles virkelig som den største feilen jeg noengang har gjort. TS Anonym poster: aa386be3bdc414e7a77552f5f06eaeef
Gjest badeand1 Skrevet 31. januar 2013 #19 Skrevet 31. januar 2013 Det blir bedre. For fem måneder siden ble det slutt mellom meg og eksen etter fire år. Det var et helvete og septembermåned er den verste måneden i hele mitt liv. Men nå, etter fem måneder kan jeg si at jeg ikke savner han i det hele tatt. Jeg er faktisk glad for at det ble slutt. Så ting blir bedre, TS. Det tar bare littegranne tid.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #20 Skrevet 31. januar 2013 Det blir bedre. For fem måneder siden ble det slutt mellom meg og eksen etter fire år. Det var et helvete og septembermåned er den verste måneden i hele mitt liv. Men nå, etter fem måneder kan jeg si at jeg ikke savner han i det hele tatt. Jeg er faktisk glad for at det ble slutt. Så ting blir bedre, TS. Det tar bare littegranne tid. Ja, håper jo det blir bedre over tid men det er frustrerende og trist at såret føles nesten like ferskt enda, og nå er det snart fem mnd siden vi gjorde det slutt Hvor lenge skal det sitte så godt i? Anonym poster: aa386be3bdc414e7a77552f5f06eaeef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå