Gå til innhold

hvorfor er det ikke godt??!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

for ca 1 mnd siden flyttet kjæresten min til utlandet til vår begges store fortvilelse. jeg hadde aldri før onanert, men siden han har vært borte har jeg prøvd et par ganger da jeg savnet han som mest. MEN DET FØLES IKKE GODT!!!! jeg må gjøre noe feil for det blir bare sårt uansett hva jeg gjør!!!

kan noen hjelpe meg?? VÆR SÅ SNILL????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hvis ikke det kom helt klart fram så er jeg jente...og ja jeg er ganske ung, 17 år, så jeg trenger ingen til å fortelle meg det icon_razz.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei jenta!

Hvor skal jeg begynne...? Første gang jeg onanerte var i begynnelsen av 20 årene..det tok vel ganske lang tid før jeg fikk det til.

Noe som er viktig er at du er våt nedentil, bruk gjerne olje eller lignende, du kan også fukte med ditt eget spytt. Jeg vet ikke hvor mye du vet, men klitoris er det letteste måten å få orgasme for de fleste av oss...så det er den du skal "masere", best er det med et par fingere. For at jeg skal få orgasme er jeg nødt til å fantasere om noe som tenner meg, tenk på noe som tenner deg. Se på en erotisk film er heller ikke å forakte, det er kanskje ikke så lett for deg hvis du bor hjemme, ikke sikkert du liker det heller, men det hjelper meg veldig godt. For å oppnå vaginal orgasme må du finne G-punktet, det ligger 2-5 cm inn i skjeden mot magen., du er nødt til å være opphisset via klitoris for å få til dette. Dette er noe de fleste jenter sliter med. Var på et dildoparty for en stund siden, kjøpte en dildo som heter Rolls Royce kostet 850 kr,....men jeg skal love deg og alle dere andre som leser dette, at den var verdt hver eneste krone. Har prøvd et par forskjellige dildoer før...kjøpt de på tull liksom, men har jo måtte prøve de, det var ikke noe for meg trodde jeg, synes ikke de ga meg noen ting..mye bedre med ekte vare, men Rolls Royce'n vår helt rå....samboern ble litt sjalu på den.

Ellers må jeg bare si til deg at du må ta tiden til hjelp, du klarer det til slutt.

Tror det er viktig å bli kjent med sin egen seksualitet, synes det er kjempefint at du bryr deg om dette, tror du kommer til å få et flott sexliv!

Vet ikke om du ble noe klokere av dette, men jeg ønsker deg lykke til. Håper det ikke tar for lang tid.

Kos fra RR-fan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg pleier å kose meg i dusjen. Først smører jeg meg nedentil med en varmende olje, gnir og koser meg skikkelig. Så går jeg i dusjen og lar det stå til med dusjstrålen. Det er jo en fordel at du er kåt. Tenk erotiske tanker. Forestill deg ting som tenner deg med lukkede øyne. Ellers er en vibrerende dildo flott for for å få stimulert klitoris. Håper du får til å kose med deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei.

Jeg begynte ikke å onanere før etter jeg ble 24 fordi jeg ikke suntes jeg fikk det til de første gangene jeg prøvde og derfor lot vær. Etterhvert er det blitt bare bedre og bedre, og det er absolutt å anbefale icon_smile.gif

Jeg har funnet ut at å fukte fingrene med mitt eget spytt er det beste glidemidlet. Når jeg bruker fingrene konsentrerer jeg meg først og frems om å stimulere klitoris. Jeg liker også å bruke dusjstrålen ( det var slik jeg begynte min "onanikariære"). Jeg skrur av dusjhodet og bruker strålen rett fra slangen (viktig å skru ned vannet litt ellers blir det for intenst!), dette er helt nydelig, og sammen med en dildo som tåler vann blir det himmelsk nydelig å dusje!

Dildo er også en fin ting! Det fins mange typer, men den store vinneren av de jeg har prøvd her helt klart samurai. den koster noen kroner, men er verdt hvert øre!!

håper noen av mine råd hjelper deg.

hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ser at flere av dere har skrevet at dere fukter klitoris med spytt (eller glidemiddel fra skjeden). Når jeg onanerer, klarer jeg ikke å ha det vått på klitoris. Dvs. jeg klarer ikke å komme hvis det er det. Jeg bruker fingeren uten noe glidemiddel, og gnir på klitoris. Ikke med friksjon, men på en måte ruller fingeren rundt uten å skli på huden. Hmmm... vanskelig å forklare. men hovedsaken er at jeg ikke har spytt på fingeren eller no sånt. Er dette vanlig?

Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mia, eg har det på akkurat samme måte. Dersom klitoris blir våt, glepp jo berre fingeren fra side til side uten å få "tak" på nerveknuten under huda, synest eg. Alle likar det på forskjellig måte!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...