Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst å prøve ut sminke fra ELF, men prisen er så lav at jeg nesten begynner å lure litt.

Nå tenker jeg ikke å prøve ut all verden der inne, men noen sminkekoster, en mascara og noen leppestifter er vel det jeg er ute etter.

Såå, er det et bra merke? Funker det bra? Verdt å prøve ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syntes det er helt okay, bedre enn forvemtet fra min side.. :gjeiper:

Skrevet

jeg synes det er veldig dårlig kvalitet

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Jeg liker ELF veldig godt faktisk. Har akkurat mottatt en pakke med ca 30 ting i fra dem. Og jeg liker dem ikke kun fordi de er billige, for jeg kjøper rett som det er merker som MAC, Shiseido, Bare Minerals osv osv. uten å nøle. Jeg kjøper derfra fordi jeg føler jeg får veldig mye for pengene.

Skrevet

Jeg liker ELF veldig godt faktisk. Har akkurat mottatt en pakke med ca 30 ting i fra dem. Og jeg liker dem ikke kun fordi de er billige, for jeg kjøper rett som det er merker som MAC, Shiseido, Bare Minerals osv osv. uten å nøle. Jeg kjøper derfra fordi jeg føler jeg får veldig mye for pengene.

Eg har fått inntrykk av at du kan sminke, kva er dine favorittar innanfor elf?

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Eg har fått inntrykk av at du kan sminke, kva er dine favorittar innanfor elf?

Takk skal du ha=D Jeg har vell sikkert ca 40 ting fra ELF, og jeg er egentlig fornøyd med dem alle. Børstene er ikke de aller beste jeg har prøvd, men mer enn gode nok for meg, så jeg bruker dem ofte. Ellers syns jeg at 4pakningene med concealer er litt for tynne til å dekke godt, men jeg liker ikke å kvele urenhetene mine helt, så for meg er det greit.

Favorittene ja... kan jo lage en liten liste:

Shine eraser - blotting paper som er helt standard, men som jeg MÅ ha i min veske.

High Definition powder. Har kun brukt det fra ELF, men er veldig fornøyd.

High Definition undereye setting powder. samme som over.

Undereye concealer & Highlighter. Denne elsker jeg!

Shimmer palette. Denne og elsker jeg, Brukes nesten hver dag.

Lip primer & plumper. Er ikke helt komfortabel med primeren, fordi jeg ikke pleier å bruke så mye på leppene, men elsker plumperen, fordi den er i leppestiftform og lukter kanel. Blir ikke noe drastisk forskjell på leppene, men den gjevner ut linjene.

Blush - Jeg liker blushene nettopp fordi de ikke gir så mye farge, så er vanskelig å overdrive uten vilje. Pluss at de jeg har har en veldig fin shimmer effekt.

Lip definer & shaper. Jeg liker veldig godt den lyse shimmerblyanten, og fordi liplineren er så myk får man et veldig naturlig resultat, noe jeg liker til hverdag.

Pout perfecter- Denne er fantastisk. Fremhever leppene utrolig fint, og glitteret er nydelig.

Khol eyeliner. Denne er god om man skal ha en smudget linje over øyet, fordi den er så myk. Syns den er litt for tykk til å fungere godt på våtkanten og under øyet dog.

Dette er de jeg bruker mest fordi jeg virkelig liker dem, men kan hende at de ikke funker for andre, for preferanser er så forskjellige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...