Gå til innhold

pizzafunksjonen på ovnen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har akkurat skaffet meg en beha komfyr, og denne har en såkalt pizzafunksjon. Dette er en varmluftsovn. Idag skulle jeg prøve denne funksjonen på en av de nye grandiosaene, men det står jo på pakken at det ikke anbefales å bruke varmluftsovn. Er denne funksjonen bortkastet, eller hvordan skal den brukes??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv deg fram da vel.

Kanskje funksjonen først og fremst er beregnet på hjemmelaget pizza?

Min ovn har noe lignende. Kraftig undervarme som gir sprø bunn i kombinasjon medvarmluft. Funker bra det, men har aldri prøvd med kjøpepizza.

Skrevet

Har også Beha-ovn med pizzafunksjon. Bruker den på hjemmelaget pizza, og det blir veldig bra. På ferdigpizza bruker vil under/overvarme.

Skrevet

Jeg bruker Pizza-funksjonen både på hjemmelaget og kjøpepizza. Jeg synes det fungerer greit på begge...

Skrevet

Vi har Beha ovn og vi bruker pizzafunksjon til både hjemmelaget og kjøpt pizza, og jeg syns det blir kjempegodt jeg..

Du kan jo bare teste det ut- så ser du hva DU liker..

Skrevet
Vi har Beha ovn og vi bruker pizzafunksjon til både hjemmelaget og kjøpt pizza, og jeg syns det blir kjempegodt jeg..

Du kan jo bare teste det ut- så ser du hva DU liker..

Samme her! Vi bruker denne funksjonen på kjøpe-pizza og den blir jo veldig mye bedre enn ellers!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...