Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #1 Skrevet 23. februar 2004 jeg har akkurat skaffet meg en beha komfyr, og denne har en såkalt pizzafunksjon. Dette er en varmluftsovn. Idag skulle jeg prøve denne funksjonen på en av de nye grandiosaene, men det står jo på pakken at det ikke anbefales å bruke varmluftsovn. Er denne funksjonen bortkastet, eller hvordan skal den brukes??
valmue Skrevet 23. februar 2004 #2 Skrevet 23. februar 2004 Prøv deg fram da vel. Kanskje funksjonen først og fremst er beregnet på hjemmelaget pizza? Min ovn har noe lignende. Kraftig undervarme som gir sprø bunn i kombinasjon medvarmluft. Funker bra det, men har aldri prøvd med kjøpepizza.
Loolaa Skrevet 23. februar 2004 #3 Skrevet 23. februar 2004 Har også Beha-ovn med pizzafunksjon. Bruker den på hjemmelaget pizza, og det blir veldig bra. På ferdigpizza bruker vil under/overvarme.
Lillebi Skrevet 23. februar 2004 #4 Skrevet 23. februar 2004 Jeg bruker Pizza-funksjonen både på hjemmelaget og kjøpepizza. Jeg synes det fungerer greit på begge...
Gjest Diddl Skrevet 23. februar 2004 #5 Skrevet 23. februar 2004 Vi har Beha ovn og vi bruker pizzafunksjon til både hjemmelaget og kjøpt pizza, og jeg syns det blir kjempegodt jeg.. Du kan jo bare teste det ut- så ser du hva DU liker..
Tjorven Skrevet 27. februar 2004 #6 Skrevet 27. februar 2004 Vi har Beha ovn og vi bruker pizzafunksjon til både hjemmelaget og kjøpt pizza, og jeg syns det blir kjempegodt jeg.. Du kan jo bare teste det ut- så ser du hva DU liker.. Samme her! Vi bruker denne funksjonen på kjøpe-pizza og den blir jo veldig mye bedre enn ellers!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå