AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Jeg får meg ikke til å ta initiativ i det hele tatt når det kommer til menn jeg er interessert i. Blir heller sittende på sidelinjen og vente i håp om at han skal ta kontakt. Forstår at dette er fryktelig dumt, og at jeg har gått glipp av mange flotte menn på den måten, men det bare låser seg fullstendig. Mulig det kommer av litt dårlig selvtillit. Det har seg nemlig sånn at jeg tenker at i og med at han ikke tar kontakt er han nok ikke interessert i meg uansett. Kjære vene, jeg kommer jo til å ende opp alene. Hva skal jeg gjøre? Anonym poster: 36744f6cd105aef1c118182a96ba2345
Steinar40 Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Det kommer av at du er jente/kvinne. Sånn har dere alltid vært. Med en del unntak som det alltid er. 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Det kommer av at du er jente/kvinne. Sånn har dere alltid vært. Med en del unntak som det alltid er. Noen gjør det bevisst for å spille kostbar også. Jeg får automatisk kostbar-stempelet. Slitsomt, for jeg VIL jo. Jeg er bare så ufyselig redd for å bli avvist, at jeg heller står over hele greia... Anonym poster: 36744f6cd105aef1c118182a96ba2345
Gjest Raindrops Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 Begynn forsiktig med å sende signaler som blikk og smil, prøv å utfordre deg selv litt mer for hver gang. Små skritt av gangen. Du blir kanskje ikke noen verdensmester i initiativ og sjekking, men det lønner seg iallefall å prøve. 2
Steinar40 Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 Noen gjør det bevisst for å spille kostbar også. Jeg får automatisk kostbar-stempelet. Slitsomt, for jeg VIL jo. Jeg er bare så ufyselig redd for å bli avvist, at jeg heller står over hele greia... Anonym poster: 36744f6cd105aef1c118182a96ba2345 Kvinner har alltid holdt på med mer eller mindre subtile signaler som 'Raindrops' skriver over her. Jeg tror fortsatt at det kan fungere bedre enn direkte sjekking slik mange mannfolk gjør.
Gjest Høymann Skrevet 22. september 2012 #6 Skrevet 22. september 2012 Du er veldig lik meg TS. Bortsett fra at jeg tok kontakt i starten, men ble feid vekk så mange ganger at jeg ikke orket å ødelegge selvtilliten min mer. Er som oftest at den personen du ser som tiltrekkende ikke er tiltrukket til deg. Helt til det endelig klaffer da. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #7 Skrevet 22. september 2012 Du er veldig lik meg TS. Bortsett fra at jeg tok kontakt i starten, men ble feid vekk så mange ganger at jeg ikke orket å ødelegge selvtilliten min mer. Er som oftest at den personen du ser som tiltrekkende ikke er tiltrukket til deg. Helt til det endelig klaffer da. Så utrolig synd da! Har til gode å bli avvist, men jeg tror selv at det er nettopp fordi jeg ikke tar initiativ. Den ene gangen jeg turte å ta initiativ var det snakk om en mann jeg virkelig likte (og ennå liker alt for godt til å ville innse at det aldri blir noe). Før jeg hadde rukket å komme så langt som å ta kontakt etter at han hadde måttet ta det første steget utallige ganger hadde han rukket å "gi slipp", nettopp fordi han hadde fått inntrykk av at jeg ikke fantes interessert... Anonym poster: 36744f6cd105aef1c118182a96ba2345
Nysgjerrigmann Skrevet 23. september 2012 #8 Skrevet 23. september 2012 Så lenge du ikke satser på opptatte menn, vil du nok bare møte glede dersom du tar kontakt Menn er generelt sett veldig åpne, og setter STOR pris på at jenter tar initiativet, det skjer ikke så veldig ofte... Ta sjansen! 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #9 Skrevet 23. september 2012 Så lenge du ikke satser på opptatte menn, vil du nok bare møte glede dersom du tar kontakt Menn er generelt sett veldig åpne, og setter STOR pris på at jenter tar initiativet, det skjer ikke så veldig ofte... Ta sjansen! Oppmuntrende!! Man har bare i bakhodet hvor bitchy og avvisende jenter kan være... Anonym poster: 36744f6cd105aef1c118182a96ba2345 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå