Gjest gnækvåg Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Hvem er de mest usle og laverestående og hvorfor? Hva er best straff?
Gjest BettyBoop Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Hvem er de mest usle og laverestående og hvorfor? Hva er best straff? hva er en emomishandler? 2
Gjest gnækvåg Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 (endret) hva er en emomishandler? En som mishandler emoer. Duh... Typiske tredjekjønnsmenn kan være det (som er sånn at de sjelden eller aldri blir å oppleve en stor kuk eller maskulin mann), f.eks store, mandige kvinner som fortrenger seg selv men også mange glamjenter kan være det. Synes kvinner som mishandler emoer er ti gang mer avskyelige og forkastelige enn menn som slår kvinner. Synes det nesten er sexistisk å ikke slå kvinner spesifikt. Endret 22. september 2012 av Vanemagi
Gjest BettyBoop Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 En som mishandler emoer. Duh... Typiske tredjekjønnsmenn kan være det (som er sånn at de aldri blir å oppleve en stor kuk), f.eks store, mandige kvinner som fortrenger seg selv men også glamjenter. Synes kvinner som mishandle emoer er ti gang mer avskyelige og forkastelige enn menn som slår kvinner. Synes det nesten er sexistisk å ikke slå kvinner spesifikt. er det vanlig praksis åmishandle emoer?
Gjest gnækvåg Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 Det er mer utbredt enn de fleste skulle tro ja. + Dere jenter kan gå ut på byen med hair-extensions og lipgloss uten å bli utsatt for drapsforsøk og faenskap.
Gjest BettyBoop Skrevet 22. september 2012 #6 Skrevet 22. september 2012 Det er mer utbredt enn de fleste skulle tro ja. + Dere jenter kan gå ut på byen med hair-extensions og lipgloss uten å bli utsatt for drapsforsøk og faenskap. hvordan er det emomishandling? Hvor kommer emoene inn i alt dette?
Giacomo_P Skrevet 23. september 2012 #7 Skrevet 23. september 2012 Jeg synes problemstillingen din er uinteressant. Vold er like avskyelig, uansett om den kommer fra en mann eller en kvinne. Hva vil du oppnå med en slik rangering? Er det noen som får det bedre av det? (Og jeg forstår heller ikke begrebet emomishandling...) 4
auto Skrevet 23. september 2012 #8 Skrevet 23. september 2012 (endret) Jeg skjønner ikke hva du rabler om. Endret 23. september 2012 av auto
Gjest BettyBoop Skrevet 23. september 2012 #9 Skrevet 23. september 2012 Jeg skjønner ikke hva du rabler om. tror nesten ikke ts skjønner det selv engang
Idril_M Skrevet 23. september 2012 #10 Skrevet 23. september 2012 Jeg tipper at "emomishandling" betyr emosjonell mishandling.
Katniss Skrevet 23. september 2012 #11 Skrevet 23. september 2012 Som ofte når jeg leser KG er mine tanker: atte hæ?
Gjest BettyBoop Skrevet 23. september 2012 #12 Skrevet 23. september 2012 Jeg tipper at "emomishandling" betyr emosjonell mishandling. ts skrev mishandling av emoer når jeg spurte... Men om det er emosjonell mishandling som menes så er det vel mer logisk. Men nå er det jo ofte sånn at de som mishandler fysisk ofte mishandler psykisk også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå