Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. februar 2004 #1 Del Skrevet 23. februar 2004 dette finnes det muligens tema om før, men jeg finner ikke, så... bare for å få en latter på verdens kjedeligste dag. Meg og min kjære skulle hoppe til sengs mens broren var ute, og han sa "nå trenger du ikke beherske bråket for nå er vi alene" noe man trenger å gjøre for å skåne 16-årige ører. JIPPI tenkte jeg og det gikk hett og bråkete for seg og jeg hylte av glede men da vi var ferdige og jeg skulle ut på toalettet for å kvitte meg med sølet, var både hans mamma og bror i gangen med et smil og sa "heeei åssen går det!" :oops: Jeg pleier ikke prate med meg selv, men da jeg kom inn på do gjentok jeg opptil flere ganger "DUST! IDIOT! FAEN!!" stille for meg selv. Åhåi så fint å få ut! Deres tur! Helst noe verre, min var egentlig bare kattemat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mskancke Skrevet 23. februar 2004 #2 Del Skrevet 23. februar 2004 lar heller dama ta seg av alle tabbene mine jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 24. februar 2004 #3 Del Skrevet 24. februar 2004 Det der har hendt oss alle :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2004 #4 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg og typen var på fest, og ville snike inn på et av soverommene for å "ta en kjapp en" mens de andre hadde det hyggelig. Det var nok all champisen som fikk meg i humøret. Vi låste døren, og vrei oss rundt i sengen til kompisen vår. Det gikk nok litt hett for seg, for plutselig knakk sengen! Og jeg som lå underst falt rett ned i sprekken! Borte ble jeg. Selvfølgelig hørte alle gjestene dette, for det smalt jo så høyt som bare det. Og folk stormet til. Vi måtte jo til slutt låse opp døren (etter at vi hadde kledd på oss) og folk lo seg ihjel. :oops: DET var pinlig det! Flere av gutta måtte hjelpe til å rett opp sengen igjen. En av seng-bena hadde gått i stykker. Folk snakker fortsatt om den kvelden.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 25. februar 2004 #5 Del Skrevet 25. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 26. februar 2004 #6 Del Skrevet 26. februar 2004 Hadde vært stolt av det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå