Gå til innhold

Vichy produktene....?hjelper de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heij.. er det noen som har prøvd Vichy produktene? Altså de som skal rense huden...kjøpes bare på apotek?..uansett. noen bra respons om de renseproduktene?

Jeg vil gjerne ha en hud helt uten kviser... er det noen som har skikkelig brae renseprodukter?hvilke bruker dere?

Jeg har en så forferdelig hud med masse kviser og arr....rettere sagt akner enn kviser da...så jeg bruker foundation og pudder for å dekke den stygge huden jeg har i fjeset. og selv om jeg vasker huden morgen og kveld så blir det bare mer og mer kviser...hva skal jeg gjøre..jeg har vært plukke-på-kvise-man men har sluttet med det, så dere skjønner jeg har en deeel stygge arr jeg på dekke...? jeg har så lyst å gå helt uten sminke med det samme jeg ser pen ut....

si hva jeg skal gjøre... :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Carmelita
Skrevet

Jeg har ikke prøvd renseproduktene til Vichy, men kan anbefale bodylotion og håndkremen! Jeg foretrekker renseprodukter fra hudpleier

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du har skaffet deg masse stygge arr kan du vel glemme å gå helt uten sminke og se bra ut..ingen renseprodukter kan fjerne arr.Vichy normaderm fungerer bra, men hvis du har store problemer med kviser bør du nok gå til hudpleier.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bestill time hos hudpleier - helt klart!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vichy er konkurransedyktige i forhold til andre og dyrere serier. Jeg er kjempefornøyd. Sålangt i alle fall....Har ikke prøvd den så lenge.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Vichy! Jeg har blandingshud og bruker produkter deretter, men jeg har hørt flere som er fornøyde med Normaderm-serien også. Spør om du kan få noen prøver, så får du testet det ut før du kjøper.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg var også som deg...hadde masse kviser og aldri kunne la være å plukke på dem. For 4 mnd siden prøvde jeg Vichy rense melk og vann, og nå sitter jeg med flott hud! Kjempe fornøyd! Også er de ikke så dyre heller :-)

Jeg har tidligere vært hos hudpleier og ble anbefalt masse dyre produkter, men ingenting hjalp.

Apoteket er kjempe snill med prøvinger fra Vichy-produkter. Gå til dem og få endel gratis prøver! Da vil du se om huden din passer :wink:

Gjest NastyNice
Skrevet

Har testet den blå serien, men så langt merker jeg ikke noe forskjell fra andre produkter. Skal prøve Normaderm serien etter hvert tror jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Vichy-produktene er gode, og kan helt klart konkurrere med dyrere merker.Har nettopp kjøpt normaderm-kremen (har tidligere brukt thermal-s mat, og er spent på resultatet..nå har ikke jeg noen store problemer med uren hud, men håper på å få jevnet ut kombinasjonshuden min, og kanskje bedre litt på de sorte prikkene på nesen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...