secret92 Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Hei! Jeg bare måtte teste ut hjemmefarging, siden jeg ikke har råd til frisøren på en stund, og jeg orket ikke å ha helbleket platinablondt hår. Så jeg valgte en farge som var 7.3 gylden blondt, for å få rødtoner i håret slik at det ikke skulle bli grønt. Men etter at jeg skyldte vekk vargen fikk jeg skikkelig gråskjær i håret. Hva kan jeg gjøre? Burde jeg farge over på nytt, hva da i såfall? Ikke be meg gå til frisøren, da må det koste i såfall 200 kr..
waffel Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 jeg jobber som frisør. Det jeg ville gjort er kanskje bruke samme fargen en gang til, siden hjemme farge blir mørkere og mørkere, som kanskje vil fjærne det skjæret( bare følg med sånn at den kun fjærner det grå)... Ville kanskje råde deg til å dra til sen salong der de har lærlinger eller gå til frisørlinja på VGS
secret92 Skrevet 22. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2012 Hei! Takk for hjelpen! Tok en annen farge med litt mer rødt i, det hjalp greit, men er fortsatt et lite gråskjær! Nå vil jeg ikke ta noe mer risk, så jeg har bestemt at jeg kan leve med dette i hvertfall en mnd, så har jeg kanskje fått spart opp til en frisør! Det å drive på med hjemmefarging, er kostbart når man ikke vet hva man driver med! hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå