Gå til innhold

Pizzaovn

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på om det er noen av dere som har prøvd pizzaovn, og om dere vil anbefale den? Er den verdt pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, lager knallgod pizza!!! Sånn ovn ønsker jeg meg, for det er bare så og så mange ganger svigerinnen min gidder lage pizza når jeg er på besøk :ler:

Skrevet

Vi har pizzaovn. Angrer ikke på det kjøpet, nei! Pizzaen blir akkurat som på skikkelig italiensk restaurant.

Anbefales!

Skrevet

Vi har pizzaovn og bruker den mye. Perfekt italiensk pizza hver gang. Også kjekk å steke naan eller pitabrød i.

Anbefales, ja.

Skrevet

Fikk den til jul. Utrolig bra!!!! Brukes hver uke. :) Anbefales helt klart. Mannen min er også veldig fornøyd med at jeg hadde et sånt gaveønske til jul. Som gir han himmelsk pizza hver fredag :D

Skrevet

Jeg har også sånn og har brukt den tre ganger så langt. Liker den veldig godt, men brukte litt tid på å finne ut hvordan ting skulle gjøres.

Og jeg skulle gjerne hatt mange flere trespatler til å legge deigen over i ovnen. Nå baker jeg ut en god del pizzabunner og legger dem på bakepapir, også snur jeg dem over på trespatelen når den blir ledig.

Og legger den utkjevla deigleiven rett i ovnen før vi har på fyll.

Hvordan gjør dere det?

Og hva slags fyll bruker dere?

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har bruksanvisningen med oppskriften? Vi fikk en slik ovn til bryllupet vårt, men har klart å miste bruksanvisningen... Og prøvde oss på egenlagd pizzadeig - det ble en katastrofe! I tillegg visste vi jo ikke helt hvordan innstillinger ovnen skulle stå på, så alt brant seg fast i stenplata... Siden det har den stått og samlet støv!

Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Her er en oppskrift som ble presentert i Glad i mat:

http://www.gladimat.no/GladiMat/02/mat02-0...er_godt_det.htm

.. og en tidligere tråd om pizzaovnen...

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...highlight=pizza

.. jeg pleier bare å bruke forskjellige oster på.. (det som måtte befinne seg i skapet).. og litt norzola/normanna..

Ekstra godt blir det med litt spekeskinke på toppen .. og kanskje litt pinjekjerner... NAM NAM

• 8 måneder senere...
Skrevet

Prøvde pizza ovn for første gang i går hos en veninne. Det var stor suksess, de ble gode, men kansje det beste av alt så ble de utrolig fort ferdig og pga. det kan alle alge seg akkurat den pizzaen de vil ha selv.. uten at det tar fem timer å bli ferdig...

Garantert en suksess..

:hoho:

Skrevet
Noen som har bruksanvisningen med oppskriften? Vi fikk en slik ovn til bryllupet vårt, men har klart å miste bruksanvisningen... Og prøvde oss på egenlagd pizzadeig - det ble en katastrofe! I tillegg visste vi jo ikke helt hvordan innstillinger ovnen skulle stå på, så alt brant seg fast i stenplata... Siden det har den stått og samlet støv!

Noen som kan hjelpe?

Oppsktifter på www.pizzaovner.no også!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har også mistet bruksanvisningen.. Er det noen som kan fortelle meg hvordan man bruker den? Var det ikke sånn at den måtte varmes opp i så så mange minutter, og måtte man ikke vente en viss tid mellom pizzaene?

Skrevet

Vi har pizza-ovn som nok kunne brukes oftere for det blir veldig god pizza :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...