Gå til innhold

"he he he"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok.

Det er mulig jeg har noen helt unike feilkoblinger i nervesystemet mitt, som gjør at jeg er utstyrt med denne nevrosen. Kan sågar også ta "for et tulle-tema"-kritikk, men samtidig lurer jeg på om jeg er helt alene om dette.

Altså...jeg bare takler ikke sms`er og fb-henvendelser, med sånn passelig nøytralt innhold:

-Hva gjør du på?

-Jeg skal lage middag nå.

osv...

når de har en "he he he" i etterkant.

Selv om meldingene er godlynte, og fra helt oppegående mennesker, så er det nesten slik at jeg klikker, og må virkelig anstrenge meg for å svare hyggelig tilbake...

Jeg har klart det til nå, og hva mer er, så har jeg greid å smitte en kamerat av meg til å irritere seg over det samme.

Man står helt fritt til å liste opp hvor teit jeg er som altså har denne nevrosen......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo forsåvidt ikke teit av deg å ha denne nevrosen, men det er en fryktelig unødvendig ting å bruke energi på! Samboeren min har og en tendens til å la bagateller vippe han av pinnen. Ikke bra.

Skrevet

Jeg er litt for glad i mine nevroser til å gi slipp på dem.... :gjeiper:

Skrevet

Fordi du er typisk mannfolk.. du vil ha klare beskjeder, noe konkret å forholde seg til.... Men "hehehe" skal jo brukes når det er noe morsomt på gang og da er det ikke din nevrose men dens som plasserer "hehehe" feil.

• Liker 1
Skrevet

Fordi du er typisk mannfolk.. du vil ha klare beskjeder, noe konkret å forholde seg til.... Men "hehehe" skal jo brukes når det er noe morsomt på gang og da er det ikke din nevrose men dens som plasserer "hehehe" feil.

Absolutt mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...