Gå til innhold

Matpakker for hele uka?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurte på om det er noen her som lager matpakker for hele uka? Har hørt om folk som gjør det men jeg må jo si jeg stusser litt på hvordan de får maten til å holde seg? Det må jo bli dårlig? Jeg tenker jo da på "ordentlige" matpakker, ikke bare brød og svett ost:P

F.eks:

http://bloggfiler.no/mintreningslykke.blogg.no/images/1537974-9-1348315727799.jpg

Noen proffe-matboks'ere her?:P

Anonym poster: de6313925edabd7cb5d2250ee3b14a5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kunne jeg aldri gjort. Jeg kan ikke se for meg at matpakken på fredag er noe annet enn soggy og/eller tørr, kommer an på hva man har.

Anonym poster: 6c5a2f67e20a888894ec7fec8ed36c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Tror ikke jeg ville lagd matpakken til fredag på mandag eller tirsdag, for å si det sånn. Jeg liker at maten er fersk, så jeg lager den kvelden før eller morgenen før jeg drar på universitetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger nå til god, gammeldags matpakke med brødskiver. Men industribakt brød liker jeg ikke lenger, så det er hjemmebakt eller kjøpt hos ordentlige bakere (ikke ment som skryt dette, nå, jeg har bare vent meg av glutenoppumpet industribrød og da smaker den ikke godt lenger). Alt brød skjæres i skiver før det fryses. Så tar jeg ut skiver, smører på frossent, pakker skivene inn og legger dem i fryseren igjen. Evt. smører før brødet fryses inn. Det meste av pålegg kan fint fryses. Tar ut matpakken om morgenen og lar den tine på pulten på jobb. Helt fersk matpakke, hver dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...