AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 Dette er faktisk min oppfatning. (Sier ikke at det nødvendigvis er sånn, så om du føler deg truffet; slapp av.) Flere som har tenkt slik? Mange oppdater facebook flere ganger om dagen - gjerne meningsløse oppdateringer som "stikker i dusjen" osv. Og disse personene er stort sett ikke de mest oppegående jeg kjenner.. Meninger? Anonym poster: c19668a436d9e6bbb7e207f9d20c6ae3 15
Gjest Cuntzilla Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Ikke noen sammenheng hos meg, et par av de som oppdaterer hyppigst hos meg er svært oppegående. Men de kommer gjerne med hakket mer interessante ting enn "hopper i dusjen". 10
Gjest Filleproletiet Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 Ikke noen sammenheng hos meg, et par av de som oppdaterer hyppigst hos meg er svært oppegående. Men de kommer gjerne med hakket mer interessante ting enn "hopper i dusjen". Jo, men de er ofte veslevoksne hypermoralske høyehest attentionwhores, og er minst like irriterende. 10
Gjest Fairydust Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 Min oppfatning er at det har absolutt ingenting med intelligens å gjøre, men mer med personlighet og sosiale behov. Og det er vel egentlig mer logisk også. 5
Gjest NerdMedSverd Skrevet 22. september 2012 #6 Skrevet 22. september 2012 Er enig, de på vennelisten min som oppdaterer med slike statuser er folk jeg ikke har noe til overs med. Burde egentlig slettet dem, men så er det samtidig litt moro å se på alt det kjipe de driver med.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #7 Skrevet 22. september 2012 det er en ganske tydelig trend at det er sånn på min facebook også. Anonym poster: aef7acb29efd10aa8bf4bdc4eabd1874
Gjest Cuntzilla Skrevet 22. september 2012 #8 Skrevet 22. september 2012 Jo, men de er ofte veslevoksne hypermoralske høyehest attentionwhores, og er minst like irriterende. De som er veslevoksne hypermoralske høyehest attentionwhores er ikke akkurat de som pleier å gå under min defnisjon på oppegående. Noen av de som oppdaterer en del hos meg er folk som er levende opptatt av jobben/interessene sine (politikerne poster mye nyheter og aktualiteter, musikerne linker til mye musikk, kustnerne legger ut kunst) og så er det de som bare oppdaterer ofte med en blanding av nyheter, musikk, arrangementer og ikke minst diverse skråblikk, kommentarer eller vittigheter rundt dette og livet generelt. Det går vel egentlig mest i humor hos mange av dem, det er de som gjør facebook-feeden min verdt å lese. Men jeg har også noen flittige postere på vennelista som er dumme, altså. Det er bare ikke en sterk sammenheng mellom intelligens og statusoppdateringer akkurat på min friend list. 9
Gjest Filleproletiet Skrevet 22. september 2012 #9 Skrevet 22. september 2012 De som er veslevoksne hypermoralske høyehest attentionwhores er ikke akkurat de som pleier å gå under min defnisjon på oppegående. Noen av de som oppdaterer en del hos meg er folk som er levende opptatt av jobben/interessene sine (politikerne poster mye nyheter og aktualiteter, musikerne linker til mye musikk, kustnerne legger ut kunst) og så er det de som bare oppdaterer ofte med en blanding av nyheter, musikk, arrangementer og ikke minst diverse skråblikk, kommentarer eller vittigheter rundt dette og livet generelt. Det går vel egentlig mest i humor hos mange av dem, det er de som gjør facebook-feeden min verdt å lese. Men jeg har også noen flittige postere på vennelista som er dumme, altså. Det er bare ikke en sterk sammenheng mellom intelligens og statusoppdateringer akkurat på min friend list. Znnnork! Det er NETTOP det jeg mener. "Kunst"; Gud så veslevoksent og krampeaktig. "Politikere"; Evig veslevoksne moralhorer "Musikk"; Who cares, ingen liker musikken din uansett Også har man DEG da...uuuuuuuh, du har politikere, kunstnere og musikere på facen din. Jesus så pretensiøst og lite overraskende. Harry! 7
Gjest nysgjerrigp Skrevet 22. september 2012 #10 Skrevet 22. september 2012 Znnnork! Det er NETTOP det jeg mener. "Kunst"; Gud så veslevoksent og krampeaktig. "Politikere"; Evig veslevoksne moralhorer "Musikk"; Who cares, ingen liker musikken din uansett Også har man DEG da...uuuuuuuh, du har politikere, kunstnere og musikere på facen din. Jesus så pretensiøst og lite overraskende. Harry! Kan ikke si meg mer enig! Du har gode poeng.
Gjest Filleproletiet Skrevet 22. september 2012 #11 Skrevet 22. september 2012 Kan ikke si meg mer enig! Du har gode poeng. Det er bare noen få ting her i livet som ikke er pretensiøst miig, og det er fisking, spising, driting, muskler, slossing, alkohol, rus og sex. Resten er bare piss.
Gjest Cuntzilla Skrevet 22. september 2012 #12 Skrevet 22. september 2012 Znnnork! Det er NETTOP det jeg mener. "Kunst"; Gud så veslevoksent og krampeaktig. "Politikere"; Evig veslevoksne moralhorer "Musikk"; Who cares, ingen liker musikken din uansett Også har man DEG da...uuuuuuuh, du har politikere, kunstnere og musikere på facen din. Jesus så pretensiøst og lite overraskende. Harry! Haha! Stått opp på feil fot i dag? Jeg tror nok problemet ditt ligger mest i at du kun kjenner idioter. Kunst og politikk er veslevoksent? De jeg kjenner som driver med det er voksne, ikke bland de med fjortisamøbene på din venneliste 10
eva-80 Skrevet 22. september 2012 #13 Skrevet 22. september 2012 Min fb side er min og den som ikke liker mine statuser kan blokkere dem eller slette meg som venn.. gir virkelig faen.. Hva med å være litt tolerant når man velger å være på slike steder ? Jeg synes folk som ikke skriver noe om seg selv i det hele tatt bare poster masse mannskit av musikk o.l. er mere irriterende. Vil jeg høre på noe musikk så skal jeg klare å finne det selv. Fb. er en sosial media... Sosial... som betyr å ha kontakt med folk.. Ser ikke vitsen med å ha en profil når man bruker ikke det slik det er ment... 4
Gjest Cuntzilla Skrevet 22. september 2012 #14 Skrevet 22. september 2012 Det er bare noen få ting her i livet som ikke er pretensiøst miig, og det er fisking, spising, driting, muskler, slossing, alkohol, rus og sex. Resten er bare piss. Men piss er da ikke pretensiøst? =) 1
Gjest Filleproletiet Skrevet 22. september 2012 #15 Skrevet 22. september 2012 (endret) Haha! Stått opp på feil fot i dag? Jeg tror nok problemet ditt ligger mest i at du kun kjenner idioter. Kunst og politikk er veslevoksent? De jeg kjenner som driver med det er voksne, ikke bland de med fjortisamøbene på din venneliste Jeg har også noen sånne retards som du snakker om. Men jeg har dem fortsatt på vennelista kun fordi jeg elsker å lese om deres patetiske innholdsløse drittliv hvor den eneste utløsningen og spenningen de har er å hovere moralsk. Og nei, JENTA MI, jeg er ikke ekte venn med noen idioter..det er derfor jeg bare har fire venner. Resten eksisterer bare for min amusement. Edit: Innlegget er redigert for personangrep. Iah, mod Endret 22. september 2012 av Iah
Gjest Filleproletiet Skrevet 22. september 2012 #16 Skrevet 22. september 2012 Men piss er da ikke pretensiøst? =) Jo, piss ER pretensiøst. Uhhhhh, se på meg, jeg tisser jeg. Skal si deg en ting jeg jenta mi, og det er at jeg ALDRI går på dass uten å i det minste PRØVE å drite. Jeg vrenger tarmen min før jeg aksepterer nederlaget ved kun å pisse. Plipp plipp plipp. Har du hørt noe mer pretensiøst?
Gjest Cuntzilla Skrevet 22. september 2012 #17 Skrevet 22. september 2012 Synd jeg ikke har en oppegående person som deg på vennelista mi Filleproletiet, alt du skriver er jo kjempeinteressant. 10
pinar Skrevet 22. september 2012 #18 Skrevet 22. september 2012 Hvis man elsker å lese om andres patetiske drittliv... Har man da selv et veldig innholdsrikt liv? Jeg pleier å bare skjule de på fb som jeg syns skriver for mye svada. 2
Gjest imli Skrevet 23. september 2012 #19 Skrevet 23. september 2012 Trur ikkje det naudsyneleg må ha noko med intelligens og gjera, men det kjem an på kva dei postar. Folk som oppdaterar status med kva dei et til middag og kva dei ser på TV, tenkjer eg at har veldig lite og gjera... Og dei som stadig kjem med halvkveda viser, som "livet er no dritt ", for så å nekte å fortelje kva det er når dei obligatoriske "kva er det?" kjem, tenkjer eg at har litt for stor trong til oppmerksemd eller andre problemer. Somme av dei er heilt sikkert dumme au. Men eg trur det handlar mest om kor oppteken ein er av sosiale medier og fasade. 1
Gjest Indra Skrevet 23. september 2012 #20 Skrevet 23. september 2012 Min fb side er min og den som ikke liker mine statuser kan blokkere dem eller slette meg som venn.. gir virkelig faen.. Hva med å være litt tolerant når man velger å være på slike steder ? Jeg synes folk som ikke skriver noe om seg selv i det hele tatt bare poster masse mannskit av musikk o.l. er mere irriterende. Vil jeg høre på noe musikk så skal jeg klare å finne det selv. Fb. er en sosial media... Sosial... som betyr å ha kontakt med folk.. Ser ikke vitsen med å ha en profil når man bruker ikke det slik det er ment... Oi! Jeg er en av dem som deler musikklinker, ikke fordi jeg på død og liv mener at alle på lista mi må høre dem, men alle som kjenner meg vet hvor viktig musikk er for meg. Det hadde ikke falt meg inn at det kunne oppfattes negativt eller som feil bruk av FB. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå