Ping! Skrevet 22. september 2012 #1 Del Skrevet 22. september 2012 Sitter her og lurer på hva jeg skal putte i matgaven til min tante. Er det noe som er et must å ha med? Noen som vet hvor jeg kan få tak i en papp tine også? Hun har dårlig råd så tenkte å gi noe som vil hjelpe henne i romjulen uten at det er for åpenbart. Som litt finere italienske hermetiske tomater, spekemat, olivenolje, te, sjokolade, flattbrød, kjeks.. Finnes det bønner på hermetikk som ser litt mer lukseriøs ut foreksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 22. september 2012 #2 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Hva med noe linser fra en innvandrerbutikk? Kokosmelk, kokoskrem, litt eksklusivt syltetøy, eplejuice fra lierne e.l. , tørket frukt. Edit: tine har jeg tidligere sett at staples har Endret 22. september 2012 av Puserjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari kontrari Skrevet 24. september 2012 #3 Del Skrevet 24. september 2012 Vet ikke om det finnes mer eksklusive bønner som ikke må bløtlegges, men de i pappkartong er lettere å pakke Ellers foreslår jeg en god ost (gjerne en som hører til i julen, hos oss er det den runde røde), gode krydderblandinger, spekemat som du nevner, ofte er det jo mange som selger slike hele pølser før jul, mange av de er gode både som snack og til brød, men også i en middagsrett (om du får tak i noe chorizolignende f.eks.), tørket sopp, hjemmelaget knekkebrød om du har tid til det, småkakeingredienser du blander i et stort glass slik at hun bare trenger tilsette det våte for å bake småkaker (søk på cookies in a jar eller noe tilsvarende på norsk), ting som god pesto, tapenader, marmelader ol. Høres forøvrig ut som du har en veldig fin gaveplan PS: God kaffe om hun drikker det, mener å ha sett "julekaffe" tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloninon Skrevet 29. september 2012 #4 Del Skrevet 29. september 2012 Hva med sild av forskjellig slag? F.eks. kryddersild, rømmesild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå