Wonders Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 I år skal vi feste litt, og jeg vil gjerne vi deler tips her inne. Jeg vil gjerne ha kul kostyme, men fra nettbutikker får man jo ikke prøvet det først, så man vet jo aldri hva man får... Så her er mine første to... 2
Skjønningen Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 (endret) Den første der er kul, men den er sykt uorginal. Er veldig mange som legger slik sminke eller twofacesminke, eller en eller annen merkelig blanding. Den under roper ikke akkurat halloween, spør du meg. Det skal jo være litt skummelt, eller hur? De aller fleste damer slenger bare på seg en lårkort drakt med puppa ute, f.eks. "sexy vampyr", "sexy katt", "sexy zombie" og sminker seg horete med en twist. Det tøffeste er å velge noe som ikke skriker om oppmerksomhet men som er regelrett creepy. Nå har jeg prøvd å sminka meg død litt vel mange ganger, da, så jeg er også åpen for nye forslag. Hvis jeg kommer over noe selv så skal jeg poste det inn. Okay, fant en nasty en! Love it! Endret 22. september 2012 av Grønnogskjønn 1
Kassiopeia Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Synes begge disse er helt fantastisk kule! 1
Gjest grenlandstuppa Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Skulle dele corpsebride tutorial'ene, men de var jo her alt. Så da deler jeg denne! http://youtu.be/K7ANdd3doVI
plix Skrevet 8. oktober 2012 #7 Skrevet 8. oktober 2012 Æsj (Dytter litt, halloween nærmer seg for de som skal gjøre mer ut av det i år )
Gjest BabyBlue Skrevet 31. oktober 2012 #9 Skrevet 31. oktober 2012 Synes denne er kul. Ikke spesielt skummel, men det er ikke slik at kostymene må være det heller.
Nalaya Skrevet 31. oktober 2012 #10 Skrevet 31. oktober 2012 Synes denne er kul. Ikke spesielt skummel, men det er ikke slik at kostymene må være det heller. Den siste der var dritkul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå