'Lilly' Skrevet 30. mai 2002 #1 Skrevet 30. mai 2002 Hei, Pludre. Så på invitasjonene dine, og syntes de var flotte! Mitt spm. til deg. Hvor fikk du tak i de passepartoutkortene m/konvolutter? Finnes de i andre farger og annet format? Vil nemlig gjerne ha de i hvitt, og liggende format, hvis du skjønner...? Til slutt: hvor mye kostet de pr. stk, og hvor kjøpte du de?? Dette ble mye..... Klem fra lilleBRURA 12
Pludre Skrevet 31. mai 2002 #2 Skrevet 31. mai 2002 Heisann Så ikke tråden din før nå, men bedre sent enn aldri Jeg kjøpte dem på Nordbye Fargehandel her i Bergen. De har en sånn hobbyavdeling som er veldig grei. For pakker på 5 stk kort m/konvolutt betalte jeg 33 kr pr/pk. De hadde andre sorter også, og i mange forskjellige farger. Jeg skal gi deg et godt tips hvis du er på jakt etter andre typer. Sjekk hos velassorterte bokhandlere, de pleier å selge sånne kort i " løsvekt" og de finnes i mange forskjellige formater Andre forretninger du bør undersøke er forskjellige hobbyforretninger Mine invitasjoner var enkle å lage og jeg syns de ble fine Lykke til med jakten da Klem fra Pludre 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå