AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #1 Del Skrevet 22. september 2012 Hei, igår natt litt over 3 hørte jeg en utrolig skremmende lyd ute, den kom fra himmelen, og var som en dyp dyp trompet lyd som kom fra alle kanter. Jeg trodde først kanskje det var ett fly, men når jeg forstod at dette kom til å vare lenge ( 3 timer!) slo jeg fra meg den tanken. Jeg bor ikke så sentralt, langt ifra sjø og vann så det kan ikke ha vært noen "tåkelur" Har noen hørt om noe lignende før? Jeg tok det opp på iphonen min med lydopptak, og må innrømme at lyden var så kraftfull at jeg ble relativt redd! Her er link til filmen, setter pris på om noen har noen ideer om hva dette kan være, googlet litt på sound from sky og kom over at dette har hendt i mange andre land også. Anonym poster: 48e795abecaf0491cb12ce55cb92d1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 22. september 2012 #2 Del Skrevet 22. september 2012 UFO selvfølgelig! Da-a. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
paffimaff Skrevet 22. september 2012 #3 Del Skrevet 22. september 2012 AHH, UFO, der sa du det.. *DOH* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. september 2012 #4 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Endret 22. september 2012 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaconSnacks Skrevet 22. september 2012 #5 Del Skrevet 22. september 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 22. september 2012 #6 Del Skrevet 22. september 2012 Er dette den nye centauri. Ambassadøren ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #7 Del Skrevet 22. september 2012 Fra filmen War of the Worlds? Har sett dusinvis av slike videoer, hvor lydene enten er hentet direkte fra filmen, eller av en annen film (altså at flere filmer inneholder nøyaktig samme lydspor). Sier ikke at det nødvendigvis er tilfellet her, men... Anonym poster: e25a1fcf759bc6eec68396adff229f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 22. september 2012 #8 Del Skrevet 22. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 22. september 2012 #9 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) http://www.dailymail...car-alarms.html Endret 22. september 2012 av Sulosi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. september 2012 #10 Del Skrevet 22. september 2012 Hei, igår natt litt over 3 hørte jeg en utrolig skremmende lyd ute, den kom fra himmelen, og var som en dyp dyp trompet lyd som kom fra alle kanter. Jeg trodde først kanskje det var ett fly, men når jeg forstod at dette kom til å vare lenge ( 3 timer!) slo jeg fra meg den tanken. Jeg bor ikke så sentralt, langt ifra sjø og vann så det kan ikke ha vært noen "tåkelur" Har noen hørt om noe lignende før? Jeg tok det opp på iphonen min med lydopptak, og må innrømme at lyden var så kraftfull at jeg ble relativt redd! Her er link til filmen, setter pris på om noen har noen ideer om hva dette kan være, googlet litt på sound from sky og kom over at dette har hendt i mange andre land også. Anonym poster: 48e795abecaf0491cb12ce55cb92d1d1 Dette er høyst sannsynlig lyden av en asfaltfres. Nøyaktig samme lyd når de holdt på nedenfor meg her, ihvertfall. Den var også vanskelig å plassere, så at man kan oppfatte den som om den "kommer fra himmelen" på litt lengre avstand, er godt mulig. Typisk nok går slik jobbing ganske sakte, og de holder ofte på om natta (til folks store forargelse, vil jeg tro), siden det er mye mindre trafikk på den tiden. Kudos for at du legger ut opptak av det! Mye enklere å vurdere noe, om man har noe konkret å gå etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå