Gå til innhold

Svimmel hver gang jeg reiser meg...hvorfor?

Anbefalte innlegg

Gjest Vena Cava
Skrevet

Dette skjer så og si hver gang. Det er verst om jeg reiser meg fort opp av sittende stilling.

Det er virkelig irriterende, men hva kan være grunnen til dette?

Har jeg jernmangel? For lite blod i kroppen?

Må legge til at dette har vært i flere år men det er nå i det siste at det har blitt enda værre enn før.....

Kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg spørre krystallkulen her...

Gå til legen!!!

Anonym poster: a3b31ccb159f38c4e277633d0a1e060d

• Liker 2
Gjest Vena Cava
Skrevet

La meg spørre krystallkulen her...

Gå til legen!!!

Åh, jeg som var så spent når jg rullet nedover innlegget ditt, på hva du kom til å si. :P

Men a jeg var faktiek nettop til legen for noe annet men så glemt jeg å spørre om dette.

Jeg spør jo dere fordi kanskje jeg er så heldig å få svar så jeg slipper å gå en gang til. Legen er ikke akkurat min beste venn....

Gjest Vena Cava
Skrevet (endret)

Det som er det ekle er at det ofte er så ille at det svartner for øynene mine, jeg ser stjerner og jeg blir så sinnsykt svimmel og kvalm at jeg må holde meg fast i noe eller sette meg ned igjen for ikke å falle om på gulvet. Kjenner et sinnsykt trykk i hodet. Kjempe ubehagelig.

Endret av Håhinglå
Skrevet

La meg spørre krystallkulen her..

Gå til legen!!!

Kan hende brukeren over her ikke er så langt unna sannheten!;)

-Krystall-syken! Virus på balanse nerven.

Jeg har det og det gir symptomer som du har. I visse perioder kan det være helt bra, men så plutselig er det dårlige perioder da alt svimler. Blir aldri kvitt det, men er som sagt noen gode perioder og noen verre.

Hør med legen, men det kan faktisk være det.

Google litt og se hva du tror. <br /><br /> Anonym poster: f81207a3d93a9daffc7ab38444a27a4b

Skrevet

Dette skjer så og si hver gang. Det er verst om jeg reiser meg fort opp av sittende stilling.

Det er virkelig irriterende, men hva kan være grunnen til dette?

Har jeg jernmangel? For lite blod i kroppen?

Må legge til at dette har vært i flere år men det er nå i det siste at det har blitt enda værre enn før.....

Kan noen hjelpe meg?

det kan være blodtrykksfall

Anonym poster: e1a6e854e3d656cf611a8681c23b4048

• Liker 1
Skrevet

Har hørt at dette kan skyldes jernmangel, du kan vel søke videre på det for å se om det kan være en mulighet.

Skrevet

Høres ut som du får blodtryksfall når du reiser deg. Jeg sliter med det selv. Det er i alle fall stort sett ufarlig, bare sykt irriterende.

Skrevet

Lavt blodtrykk?

Anonym poster: 46643e478f59cb9abd9f7eb2c091803a

Skrevet

Dette høres ut som ortostatisk hypnose, altså blodtrykksfall når du reiser deg fra sittende til stående stilling. Ta det opp med legen din.

Skrevet

Å hei, trykkleif! Hypotensjon, ikke hypnose :)

Skrevet

Konklusjonen er altså at ingen her kan vite. Du må til legen, ingen vei utenom!

• Liker 2
Skrevet

Konklusjonen er altså at ingen her kan vite. Du må til legen, ingen vei utenom!

helt enig! jeg gikk til legen med dette og trodde det var det men som viste seg og være langt mer komplisert

Anonym poster: e1a6e854e3d656cf611a8681c23b4048

Skrevet

Høres ut som blodtrykksfall ja, jeg har hatt massevis av de :( Men dra til legen du, det er bedre å dra til legen en gang for mye enn en gang for lite :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...