Gjest Reza08 Skrevet 21. september 2012 #1 Del Skrevet 21. september 2012 Hvilken av alle Farmen-deltakerne fortjener plassen som den mest minneverdige? 1. Hugo Fiksdal (2008) 2. Mikkel Isak Eira (2006) 3. Ståle Bjørnvåg (2011) 4. Helgi Ágústsson (2004) 5. Leif Birger Mækinen (2010) 6. Tore "Neger" W. Arvesen (2010) 7. Amin Humayouni (2008) 8. Jarl Bernard Nilsen (2006) 9. Agnethe B. Salvesen (2006) 10. Catharina H. Pedersen (2008) 11. Ingunn Mjelde (2008) 12. Vigdis Wanvik (2008) 13. Tommy Rodahl (2011) 14. Silje Trosten Johnsen (2010) 15. Kim Andre Ågedal (2011) 16. Barbro Fagerbakk (2004) Eller noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plastaroma Skrevet 21. september 2012 #2 Del Skrevet 21. september 2012 Mikkel. Mange av de navnene du ramser opp husker jeg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 21. september 2012 #3 Del Skrevet 21. september 2012 Synes egentlig at alle de jeg har ramset opp er minneverdige, men vanskelig å kåre en. Men jeg kan beskrive noen av de, så dere kanskje husker bedre. Hugo Fiksdal (Arbeidsom, egen (men også fair) kar som var litt "keen" på Ingunn) Mikkel Isak Eira (Ekte same. Vant Farmen 2006) Ståle Bjørnvåg (Nordlending, med høyt temperament, og varierende sosial stil. Kalte Tommy for gammelnazist og lille-Stalin. Gadd nesten ikke å gjøre noen ting) Helgi Ágústsson (Røyksugen liten islending, som sa tydelig ifra til en annen deltaker at denne tobakken er min. Satte sitt preg på gården de to ukene han var der. Morsom type) Leif Birger Mækinen (Nok en nordlending, med en sleip taktikk, urettferdig mot Stian og en noe slesk fremtoning) Tore "Neger" Arvesen (Veldig trivelig type. En blytung, sterk og behagelig kar. Kanskje noe feig i valget av tvekamp, da han valgte tautrekking mot Stian. Slo ut et par til, før han måtte trekke seg i siste liten) Amin Humayouni (En pakistaner som var særdeles opptatt av å vise at han var mann. Blant annet ved å drikke store mengder sprit på markedet, når kreftene var så som så. Heldigvis tok Hugo seg av han, så han våknet i en seng. Endte med at han frivillig trakk seg, etter en het diskusjon med de andre,) Jarl Bernard Nilsen (Mikkels kamerat. De sammen spiste opp for de andre, og lurte av og til med seg et par andre. Kom med mange drøye meninger.) Kim Andre Ågedal (Sørlending som ikke godtok slasker som Ståle, og sa klart i fra hvis han var misfornøyd med noe. Kompis med Tommy. Likte å ri på alt fra griser til sauer. Humoristisk. Fair) Vigdis Wanvik (Harry dame i 50-åra som liker å ta seg e campingtur til Strømstad med barnebarna. Hugo og hun ble ikke så veldig gode venner under Farmen). Skrevet litt om en del her. Hvis det er noen andre du ikke husker, så kan jeg skrive litt info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #4 Del Skrevet 22. september 2012 Jøss. Du er i overkant Farmen-interessert, må jeg si Husker Kim Andre godt, sikkert fordi det er så ferskt og fordi jeg håpet at han skulle vinne. Lun og morsom raring, lo mye av hans kommentarer og sprell. Husker også Ståle, har neppe irritert meg mer over en tv-figur noensinne. Noen av de andre du nevner husker jeg vagt. Noen har jeg aldri hørt om, men så har jeg heller ikke sett alle sesongene. Husker godt Barbro F. og faren, bedre eksempel på at blonde hjerner går i arv får man ikke. Anonym poster: ac7fb374bc5e132c5fc6f36bea332a55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plastaroma Skrevet 22. september 2012 #5 Del Skrevet 22. september 2012 Takk for infoen. :happy: Husker flere nå på beskrivelsen. Grunnen til at Mikkel er mest minneverdig for min del er at jeg har møtt ham flere ganger, så jeg har ikke fått anledning til å glemme ham. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 22. september 2012 #6 Del Skrevet 22. september 2012 Tore Neger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 22. september 2012 #7 Del Skrevet 22. september 2012 Ståle var så irriterende at vi til og med snakket om han i familieselskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 22. september 2012 #8 Del Skrevet 22. september 2012 Takk for infoen. :happy: Husker flere nå på beskrivelsen. Grunnen til at Mikkel er mest minneverdig for min del er at jeg har møtt ham flere ganger, så jeg har ikke fått anledning til å glemme ham. :gjeiper: Bare hyggelig, supert at du husker flere nå :D. Så du vet godt hvem Mikkel er, er han koselig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 22. september 2012 #9 Del Skrevet 22. september 2012 Tore neger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #10 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg husker bare han der paranoide fly eller helikopterpiloten som nektet å gjøre noe fordi han måtte spare energien til en evt. tvekamp. Og fyren var storbonde (eller hva det heter) den uken Han var jo helt gal Anonym poster: b6bbc013583bc16ccdb12febf1b0ccb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 22. september 2012 #11 Del Skrevet 22. september 2012 Husker bare hun Dyrlege-Silje og såvidt han Mikkel, jeg. Grunnen til at jeg husker Silje, er fordi man fortsatt ser henne i media, og hun ligner veldig på dyrlegen vår, som faktisk også heter Silje. Og han Mikkel har sikret seg en liten plass i periferien av hukommelsen fordi han også ligner litt på en jeg kjenner, og fordi han var vel den største drittsekken man hadde sett på tv til da omtrent. Gaute var vel også med i Farmen før han ble programleder? Også kjente jeg Geir Ove Johnsen en gang i tiden, så han husker jeg også. Husker ikke "hvem" han var i programmet, husker bare at han var med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #12 Del Skrevet 22. september 2012 Jarl var det han het han piloten. http://www.seher.no/...50/mistet-pappa Anonym poster: b6bbc013583bc16ccdb12febf1b0ccb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #13 Del Skrevet 22. september 2012 Husker bare hun Dyrlege-Silje og såvidt han Mikkel, jeg. Grunnen til at jeg husker Silje, er fordi man fortsatt ser henne i media, og hun ligner veldig på dyrlegen vår, som faktisk også heter Silje. Og han Mikkel har sikret seg en liten plass i periferien av hukommelsen fordi han også ligner litt på en jeg kjenner, og fordi han var vel den største drittsekken man hadde sett på tv til da omtrent. Gaute var vel også med i Farmen før han ble programleder? Også kjente jeg Geir Ove Johnsen en gang i tiden, så han husker jeg også. Husker ikke "hvem" han var i programmet, husker bare at han var med. Ååå var han Mikkel drittsekk? Jeg såg ikke den sesongen, men jeg trodde han var poplær og snill jeg. Anonym poster: b6bbc013583bc16ccdb12febf1b0ccb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 22. september 2012 #14 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Ååå var han Mikkel drittsekk? Jeg såg ikke den sesongen, men jeg trodde han var poplær og snill jeg. Anonym poster: b6bbc013583bc16ccdb12febf1b0ccb6 Var ikke han en selvgod og arrogant drittsekk som saboterte, stjal mat og var generellt egoistisk og ufyselig, da? Har aldri fulgt så nøye med, så kan hende jeg blander.... Edit: har googlet, og det var han jeg tenkte på... Et nedsettende og utdatert kvinnesyn hadde han også, ble jeg minnet på nå. Endret 22. september 2012 av kaprifolen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #15 Del Skrevet 22. september 2012 Gaute var vel også med i Farmen før han ble programleder? Han vant også. Anonym poster: ac7fb374bc5e132c5fc6f36bea332a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 31. desember 2012 #16 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=zi5dTlMixOw Endret 31. desember 2012 av Reza08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 3. januar 2014 #17 Del Skrevet 3. januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=H8YQreVFbCc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 3. januar 2014 #18 Del Skrevet 3. januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=Ib14TGIK2bA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 3. januar 2014 #19 Del Skrevet 3. januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=T4ohx0Iqsvg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #20 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg så bare de første sesongene. Helgi var passe gal, Barbro Fagerbakk og faren - vel, faren var mye verre enn datteren, Bjørn-Tore var superekkel, mens Aslaug var en temmelig karismatisk type - hun var vegetarianer og kunstner og sørget for at ikke et eneste dyr ble slaktet på gården. De fleste husker vel Line Nelvik, vel? Og tvillingene, de var ganske søte. Tror de var nordlendinger. Anonymous poster hash: a2572...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå