Gå til innhold

Hva er vanlig ved nettdaing? er helt ny i den verdenen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle gi nettdating en sjangse, da jeg har hørt om mange som har møtt en gjennom slike steder. ( Møteplassen, Sukker etc) Så jeg lagde en grei profil med nye bilder og alt ok.

Men så er det menn jeg treffer på nett- jeg vet at jeg er søt, dette fordi jeg er blitt gammel nok til å tro på det mennesker har sagt til meg hele livet, og hvordan andre reagerer på utseendet mitt etc.

Det betyr egentlig ingenting, men jeg får ofte respons fra menn, også på nettdating og i rl, drømmemannen han likevel latt vente på seg, og jeg begynner å lure.

De er så ulike, og er mistenksom, vet det finnes bra menn der ute, og det er vel de jeg leter etter. Hvordan skille her? Har "møtt" en på nett, som skikkelig tok tak i meg, fine samtaler, men de var gjerne sent på kvelden, han spurte om å få treffe meg ganske fort, fordi han ikke likte å sitte ved maskinen, men heller se mennesket live- noe som er helt greit, men så gikk det noen dager, ikke ett ord.

Og så er det de som "inviterer seg hjem til meg" også ganske fort, virker skikkelige de også.

Vet ikke, finnes det noe standard for hva som er "vanlig" ved slik nettdating. Hvis en liker en holder en vel gjerne kontakt og ikke lar det gå noen dager etter fin kontakt, bruker menn "triks" her? Vet jo det finnes "regler for slikt?

Hilsen ny i datingverden etter mange år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste regelen er at det ikke finnes noen regler. Til og med normale ting som vanlig høflighet eksisterer ikke på nettdating. Lykke til!

Anonym poster: 72eb0031026bc81a61f4c83a8c945c18

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...