Gå til innhold

Hvilke tråder svarer du på?

Anbefalte innlegg

Gjest Carmelita
Skrevet

Det er noen tråder som leses mer enn andre, og noen får veldig mange svar. Hva er spesielt med de trådene du svarer på? Har temaoverskriften noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overskriften har mye å si. HATER tråder som eks begynner slik: "Kan du hjelpe meg med..."

Gjest Carmelita
Skrevet
Overskriften har mye å si. HATER tråder som eks begynner slik: "Kan du hjelpe meg med..."

Ja, det er jeg enig i, selvom jeg nok har startet slike tråder selv...

Skrevet

Enig! Det er så kjedelig med overskrifter som "hjelp...", "er det noen som..." etc.

Prøver så godt jeg kan å lage overskrifter som sier noe om innholdet i innlegget, og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme :blunke:

Skrevet

Tråder med overskrift som kan finne på å interessere.

Hender jeg går inn på de som ikke sier noe om innholdet av tråden også, men foretrekker de som gir litt mer info om emnet før jeg hopper inn.

Skrevet

Jeg svarer på tråder som omhandler ting som engasjerer meg og der hvor jeg føler at jeg har noe jeg vil si.

Temaoverskriften er veldig avgjørende - de som tiltaler meg får gjerne et besøk - temaer som ikke sier noe om innholdet ser jeg sjelden på.

Ellers titter jeg gjerne på tråder startet av folk jeg har mye kontakt med her inne!

K

Skrevet

Jeg er veldig nysgjerrig av meg og må jo da selvfølgelig inn på det meste. Står det "Hjelp" som tema på en kategori hvor jeg tror jeg kanskje kan hjelpe så må jeg jo bare inn. Men dersom det står tydelig i overskriften at der har ikke jeg noe å bidra med så dropper jeg det eller bare leser det. Nyskjerrigheten seirer som regel.

Skrevet
Jeg svarer på tråder som omhandler ting som engasjerer meg og der hvor jeg føler at jeg har noe jeg vil si.

Temaoverskriften er veldig avgjørende - de som tiltaler meg får gjerne et besøk - temaer som ikke sier noe om innholdet ser jeg sjelden på.

Ellers titter jeg gjerne på tråder startet av folk jeg har mye kontakt med her inne!

K

Helt utrolig hvor enige vi er :ler2:

Skrevet

hvorfor svarer jeg på denne?

nei si det. kommer egentlig ann på hva jeg føler for. er stort sett bare på snikk snakk jeg skriver og det er av gammel vane. synes ikke det er så spennede med tråder med hundre mer eller mindre like svar. og siden jeg ikke skjekker ut hver dag er ofte tråder jeg synes virker spennede blitt til en debatt mellom ett par tre stykker og da gidder jeg ikke blande meg inn. blander meg nok inn privat så.-

noen ganger svarer jeg kun for og kverulere. synes det kan være fint som en avveksling.

det er ikke så mange som er flinke til å lage fengende overskrifter synes jeg. men det er ikke alltid så lett. men det er jo de som fanger øye så det bør jo brukes tide på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...