Gå til innhold

hvordan hadde du reagert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig irritert jeg, hadde en slik sms tikket inn på min tlf når jeg følte meg dårlig. Nei, da hadde jeg iallefall ikke orket å svare på tlf!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig irritert jeg, hadde en slik sms tikket inn på min tlf når jeg følte meg dårlig. Nei, da hadde jeg iallefall ikke orket å svare på tlf!

Du setter deg bare inn i hans situasjon, utifra hvis det er sant at han er dårlig.

Hvis kjæresten din tidligere hadde løyet til deg, er det ikke sikkert du hadde tatt alt han hadde sagt til deg uten å bli skeptisk..

Jeg stiller spørsmål til om han er utilgjengelig fordi han faktisk er dårlig, eller om han lyver, at han ikke kan ta tlf pga noe annet...

ts

Skrevet

Jeg stiller spørsmål til om han er utilgjengelig fordi han faktisk er dårlig, eller om han lyver, at han ikke kan ta tlf pga noe annet...

ts

Poenget er at ingen kan vite det sikkert. Og det gjelder ikke bare nå i kveld, men for resten av livet. Skal du reagere slik hver gang han ikke har tid/mulighet/lyst til å prate med deg? Du må finne andre måter å stole på ham enn å kreve bevis for at han ikke lyver, for det kommer ikke til å funke i lengden.<br /><br /> Anonym poster: 7ecb3398c785b3d1c8c8471b92d5028c

• Liker 1
Skrevet

Poenget er at ingen kan vite det sikkert. Og det gjelder ikke bare nå i kveld, men for resten av livet. Skal du reagere slik hver gang han ikke har tid/mulighet/lyst til å prate med deg? Du må finne andre måter å stole på ham enn å kreve bevis for at han ikke lyver, for det kommer ikke til å funke i lengden.<br /><br /> Anonym poster: 7ecb3398c785b3d1c8c8471b92d5028c

Jeg forstår. Jeg ville bare lufte det her, høre om andre hadde blitt skeptisk?

Han har tidligere gått bak ryggen min til "ei venninne", sagt at jeg ikke liker at de har kontakt og at hun ikke må vise mld ha sender henne. Jeg vet at de har mulighet til kontakt, men ikke hvordan kontakt de har, dette er ca et halvt år siden. Jeg holdt på å gå , følte det som et stikk i brystet, men han overtalte meg , sa det ikke var noe.

Jeg oppdaget og en gang etter det, at han hadde kontakt med ei som ville finne på noe med han en kveld.

Han har og løyet om noe annet tidligere.

Dette er episoder jeg ikke bare klarer å legge lokk på når han plutselig, som ikveld, blir utilgjengelig.

Det som er det paradoksale, er at da han ringte meg her om dagen og tlf min var slått av ( fordi den manglet strøm ), ble han helt satt ut. Så mange tapte anrop ifra han da jeg slo på tlf. Tlf hadde vært slått av knapt to timer på ettermiddagen en vanlig dag. Da jeg snakket med han etterpå, spurte han hvorfor den var slått av, ja han var mildt sagt skeptisk..

Og jeg har alltid vært veldig lojal mot han!

ts

Skrevet

Huff, klarer visst ikke sove pga dette. Føler at han lyver...

Kan gi ett eksempel : Da vi gikk ut en fredagskveld for noen uker siden, ringer tlf hans. Jeg ser det står et jentenavn, jeg spør hvem hun er, han sier det bare er ei som han kjenner ifra tidligere. Han tar ikke tlf, men skriver kjapt tilbake en sms. Jeg spør ikke mer, glemmer hele greia. Men jeg kom til å tenke på det nå ikveld.

Føles som han var sånn mot meg da jeg ringte, at han bare kom på en kjapp unnskyldning for å være utilgjengelig.

Ser andre poenget mitt?

ts

Skrevet

Huff, klarer visst ikke sove pga dette. Føler at han lyver...

Kan gi ett eksempel : Da vi gikk ut en fredagskveld for noen uker siden, ringer tlf hans. Jeg ser det står et jentenavn, jeg spør hvem hun er, han sier det bare er ei som han kjenner ifra tidligere. Han tar ikke tlf, men skriver kjapt tilbake en sms. Jeg spør ikke mer, glemmer hele greia. Men jeg kom til å tenke på det nå ikveld.

Føles som han var sånn mot meg da jeg ringte, at han bare kom på en kjapp unnskyldning for å være utilgjengelig.

Ser andre poenget mitt?

ts

Husker jeg reagerte på at hun ringte ganske seint, i 22.15 tida en fredags kveld..

Typen sa nylig, da jeg skulle ringe en jeg har et prosjekt med, at jeg ikke måtte ringe så seint, da var klokka ca 21...

ts

Skrevet

Du kan jo dra hjem til han å sjekke om han virkelig er der, og om han isåfall er alene. Men skjønner egentlig ikke hvordan du orker å være i et forhold med en du ikke kan stole på i det hele tatt, da er det vel like greit å bare avslutte det.

Skrevet

Skjønner at du reagerer TS. :klem:

Takk for svar og støtte! Jeg har ikke hørt noe fra han. Er det et dårlig tegn? Han vet at jeg ikke stoler på han..

Skrevet

:klem:

Takk for støtten! Mener du at han løy igår? Eller er han frustrert fordi jeg sa jeg tror han lyver?

Har andre opplevd noe lignende? At når typen gjør seg sånn utilgjengelig, så ligger det mer bak? Eller er han faktisk ikke i form?

Synes uansett det er rart han ikke har gitt noe lyd når han vet at jeg ikke tror på han.

Fint hvis noen kan si hva de tenker her..

ts

Skrevet

Har du ikke hørt noe enda? Hvor lenge har dere vært sammen btw?

Syns det er rart at han ikke svarer deg, men altså.. hvorfor skal han ta kontakt hvis du ikke tror på noe han sier?

Skrevet

Har du ikke hørt noe enda? Hvor lenge har dere vært sammen btw?

Syns det er rart at han ikke svarer deg, men altså.. hvorfor skal han ta kontakt hvis du ikke tror på noe han sier?

Over ett år. Han ringte først nå , jeg tok den ikke..

ts

Skrevet

ts

Er det stor sannsynlighet at der er ugler i mosen hvis han ikke tar mer kontakt idag?

ts

Skrevet

Jeg har på følelsen at du aldri kommer til å få tillit til han, og hva er vitsen da?

Det må være skikkelig slitsomt for dere begge.

• Liker 1
Skrevet

ts

Hvorfor tok du den ikke? Syns du skal ringe han opp og snakke med han, kanskje det hjelper deg litt.

Skjønner veldig godt at du reagerer. HVis han tidligere har brutt tilliten, så er det hans jobb å vise seg din tilitt verdig nå.

Er det magefølelsen din som sier deg at noe er galt, eller er det kun tankene dine som løper løpsk? Greier du å kjenne etter det?

Anonym poster: 3e8d9bc4192035eb5f5aa3be20e06198

Skrevet

Hvorfor tok du den ikke? Syns du skal ringe han opp og snakke med han, kanskje det hjelper deg litt.

Skjønner veldig godt at du reagerer. HVis han tidligere har brutt tilliten, så er det hans jobb å vise seg din tilitt verdig nå.

Er det magefølelsen din som sier deg at noe er galt, eller er det kun tankene dine som løper løpsk? Greier du å kjenne etter det?

Anonym poster: 3e8d9bc4192035eb5f5aa3be20e06198

Han har, som jeg tidligere nevnte, gjort ting som gjør at jeg ikke klarer stole på han . Når han i tillegg da plutselig blir utilgjengelig, som igår, han var og på en måte utilgjengelig for et par dager siden, så gjør det ikke saken lettere.

Jeg tok ikke tlf fordi han er vant til at jeg er der når han tar kontakt, men når jeg tar kontakt, vet jeg liksom aldri...Føler det går for mye på hans premisser. Nå kan han føle på hvordan det er at jeg er utilgjengelig. Hvis jeg ringer opp, er det alltid like lettvint, han vil sikkert nekte for det ene og det andre, så går det litt tid, og plutselig er han på samme måte igjen..

Jeg forstår at man kan være i dårlig form, ikke ha lyst til å prate osv, men når han sender sms like etterpå, føltes det som om han gjorde seg utigjengelig, som om han ikke kunne snakke med meg. Han kunne sagt det kort da jeg ringte, spesielt da jeg ringte like etter at han sendte sms'n. Men han var helt "borte". Det føltes spesielt rart fordi jeg dagen før hadde så fin samale med han der han inviterte meg med på noe. Plutselig neste dag, er han helt "av".

Å vente med å ringe neste dag til langt utpå ettermiddagen ( 17 tida ), synes jeg og er sløvt, spesielt når han vet at jeg ble urolig.

Hvis han ikke tar mer kontakt med meg i løpet av kvelden, synes du at det skurrer?

ts

Skrevet

Jeez, høres ut som du har ett lite kontroll problem.

Ennten stoler du på mannen eller så bare ødelegger dere hverandre. Det hjelper ikke om han har vært slem i fortiden, du har bestemt deg for å bli i forholdet.

Du går rundt og er nervøs for at han lyger til deg hele tiden er ikke sunt, og det er heller ikke bra for hham at han føler han må skjule uskyldige vennskapelige forhold til andre kvinner for deg er ikke bra for ham heller. For det virker det som du kontrollerer, når du nevner den vennina DU ikke likte at han haddde kontakt med. For det hørtes ut på ham at han likte å ha den kontakten.

Og har du en slik kontroll på ham og hvem og hva han gjør hadde det ikke overrasket meg at han har tatt seg en liten "fri" kveld i dag og er ute.

Det er slik jeg ser ting ut i fra hva du har sagt. De meldingene du sendte var veldig ufine, og jeg tror du du fisker litt etter at kg skal si at du har all grunn til å være paranoid og det er greit å oppføre seg slik, for det har han fortjent. Men sannheten er at det er slik du kveler i hjel ett allerede noe ustabilt forhold.

Anonym poster: b8c6af20c9c6b180c00f087cc96c90dd

• Liker 1
Skrevet

har du valgt å gå videre etter løgnen/e så MÅ du legge dem bak deg og gå VIDERE.

klarer du ikke å stole på han så bør du droppe han. et forhold uten tillit er ikke et godt forhold.

og ikke frekt ment, men jeg hadde følt meg utrolig kvalt i et forhold med noen som reagerer lik deg, har jeg f.eks migrene anfall så klarer jeg ikke omtrent ikke å holde på med telefonen i heletatt!

man har lov til å ha egen tid,manhar lov til å være syk - uten å bli beskyldt for løgn osv...!

Skrevet

Jeez, høres ut som du har ett lite kontroll problem.

Ennten stoler du på mannen eller så bare ødelegger dere hverandre. Det hjelper ikke om han har vært slem i fortiden, du har bestemt deg for å bli i forholdet.

Du går rundt og er nervøs for at han lyger til deg hele tiden er ikke sunt, og det er heller ikke bra for hham at han føler han må skjule uskyldige vennskapelige forhold til andre kvinner for deg er ikke bra for ham heller. For det virker det som du kontrollerer, når du nevner den vennina DU ikke likte at han haddde kontakt med. For det hørtes ut på ham at han likte å ha den kontakten.

Og har du en slik kontroll på ham og hvem og hva han gjør hadde det ikke overrasket meg at han har tatt seg en liten "fri" kveld i dag og er ute.

Det er slik jeg ser ting ut i fra hva du har sagt. De meldingene du sendte var veldig ufine, og jeg tror du du fisker litt etter at kg skal si at du har all grunn til å være paranoid og det er greit å oppføre seg slik, for det har han fortjent. Men sannheten er at det er slik du kveler i hjel ett allerede noe ustabilt forhold.

Anonym poster: b8c6af20c9c6b180c00f087cc96c90dd

Det handler ikke om at han må skjule vennskapelige forhold. Det handlet om at jeg en dag tilfeldigvis så ( fordi han hadde glemt å logge seg ut ) , at ei dame skrev at hun savnet han. Jeg tok dette opp med han , men han påstod at det bare var ei "venninne". Så litt senere ser jeg at han har tatt kontakt med henne, og skriver at jeg blir sint hvis de har kontakt, og at hun ikke må vise mld han skriver til henne. Dette handler om at han satte meg, kjæresten , i et dårlig lys til en annen dame. Jeg synes han gikk bak ryggen min. Han sier jo og at han fortsatt vil ha kontakt med henne, men at den tydeligvis skal være skjult for meg. Det var som sagt måten jeg ble fremstilt på som jeg spesielt reagerte på. Et tillitsbrudd vil jeg kalle det.

Han har og løyet om en annen ting til meg over en periode. Nektet for noe som viste seg å være rein løgn.

Jeg har ikke behov for kontrollere han, men hvis han ikke kan gi meg tillit, ser dette dårlig ut. Jeg vet at jeg til syvede og sist må bestemme meg for om jeg skal stole på han eller ikke, men når episoder som igår dukker opp, blir jeg usikker...Lyver han til meg igjen?

Han har forøvrig ikke gitt mer lyd idag enn å ringe en gang..

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...