Gå til innhold

hvordan hadde du reagert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert hvis du ringte kjæresten din en fredag kveld, ca kl 23 , han tar ikke tlf, men skriver en sms litt etterpå at han har lagt seg tidlig, er ikke helt i form.

Jeg skriver tilbake at jeg forstår, at jeg håper han er ærlig, og godnatt. Han svarer ikke.

Bare til opplysning: jeg skrev håper han er ærlig , fordi han har løyet til meg tidligere. Jeg har problemer med å stole på han pga dette.

Jeg ringte han raskt en gang til, men han tok den ikke.

Jeg føler at det er noe som ikke stemmer...

Så skrev jeg noe i øyeblikket fordi jeg fikk så dårlig magefølese. Jeg skrev at han ikke kan ta tlf fordi han har eller er på besøk. Han har selvsagt ikke gitt noe lyd etter dette.

Vi hadde ingen planer ikveld. Allikevel : han har aldri lagt seg tidlig så lenge vi har kjent hverandre, liker å sitte oppe lenge.

Vi snakket sammen igår, da var alt greit.

Mulig jeg tenker for mye, men vil bare høre hva andre hadde reagert eller tenkt?

Vil bare nevne at jeg er mer på vakt enn jeg var tidligere , fordi han har som sagt jugd til meg tidligere. Derfor skrev jeg det jeg gjorde. Ser at det kanskje ike var rett, men klarer som sagt ikke helt tro på han...

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Han kontakter deg når han er klar, at du maser gjør at han utsetter det.

• Liker 6
Skrevet

Øh... Kanskje han faktisk er dårlig og har skrudd av lyden? Du høres jo ikke akkurat ut som en person en ønsker å ta telefonen med om en har lagt seg pga en hodepine eller noe slikt noe.

• Liker 8
Skrevet

Viss han er dårlig kan det hende han har sovna eller ikke gidder å ta telefonen fordi han prøver å sove.

• Liker 1
Skrevet

Problemet slik som jeg ser det er at uansett hva han sier han gjør så kommer din første tanke til å være at du håper han er ærlig. Og det er ikke særlig konstruktivt. I seg selv er det ikke spesielt mistenkelig å legge seg tidlig en kveld, så hvis forholdet mellom dere skal være slik at du stiller spørsmålstegn til hver minste ting han gjør så har dere et stort problem. Med andre ord, det viktige her er ikke om han ligger og sover akkurat nå, men heller om dere har den nødvendige tilliten til å bygge et forhold på.<br /><br /> Anonym poster: 7ecb3398c785b3d1c8c8471b92d5028c

• Liker 8
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg hadde stoppet her:

Hvordan hadde du reagert hvis du ringte kjæresten din en fredag kveld, ca kl 23 , han tar ikke tlf, men skriver en sms litt etterpå at han har lagt seg tidlig, er ikke helt i form.

Hvorfor er du sammen med noen som du åpenbart ikke stoler på i det hele tatt? Hva er det du tror han gjør?

• Liker 3
Skrevet

Alvorlig talt. Jeg tror jenter tenker altfor mye. Alt var greit i går? Da er han trøtt og har lagt seg tidlig.

Så enkelt er det. :klem1:

• Liker 1
Skrevet
Jeg skriver tilbake at jeg forstår, at jeg håper han er ærlig, og godnatt.

Selv om han har gjort ting tidligere som ikke har vert bra så var det vel litt unødvendig å svare slik. Jeg hadde iallefall ikke giddet å svare på en slik sms dersom jeg lå strak med hodepine, feber el.lign. Hva forventet du at han skulle svare på da? Du spør ikke om noe, du insinuerer og skriver godnatt.

• Liker 6
Skrevet

Jeg går ut i fra at du kjenner typen din, og hvis du tror noe er galt, så er det sannsynligvis det. Sad fact.

Anonym poster: 3fe18aef64ede627892c56eb71cbdd87

Skrevet

Jeg tror han har sovnet.

Anonym poster: dbb164dc4dd3c2e80fec24b04eb5ccf6

Skrevet

Problemet slik som jeg ser det er at uansett hva han sier han gjør så kommer din første tanke til å være at du håper han er ærlig. Og det er ikke særlig konstruktivt. I seg selv er det ikke spesielt mistenkelig å legge seg tidlig en kveld, så hvis forholdet mellom dere skal være slik at du stiller spørsmålstegn til hver minste ting han gjør så har dere et stort problem. Med andre ord, det viktige her er ikke om han ligger og sover akkurat nå, men heller om dere har den nødvendige tilliten til å bygge et forhold på.<br /><br /> Anonym poster: 7ecb3398c785b3d1c8c8471b92d5028c

Takk for svar. Jeg forstår hva du sier, samtidig vet han at jeg har problemer med å stole på han pga at han har løyet til meg tidligere, han vet at jeg trenger at han gir meg tillit. Dette er ikke akkurat med på å gi meg det, tvert imot..

ts

Skrevet

jeg hadde reagert med angst og forvirring, lagt meg selv i sengen med en klump i magen å tenkt; hva har jeg gjort galt?

Men nå pleier ikke jeg å mase sånn heller da.

• Liker 1
Skrevet

Hadde kjæresten min svart sånn du gjorde, hadde jeg blitt så sur at jeg ikke hadde giddet å svare jeg heller.

• Liker 7
Skrevet

Takk for svar. Jeg forstår hva du sier, samtidig vet han at jeg har problemer med å stole på han pga at han har løyet til meg tidligere, han vet at jeg trenger at han gir meg tillit. Dette er ikke akkurat med på å gi meg det, tvert imot..

ts

Men hvis du ser det fra utsiden, hva skal han gjøre for å få tillit? Må han sende bilder av seg selv liggende i sengen (nei, jeg tuller ikke). Hva er det som trengs av bevis for at du skal føle deg trygg på ham? Er det egentlig mulig å vite hva en annen person foretar seg til enhver tid? Du synes kanskje jeg overdriver men til syvende og sist så handler det om at du aldri kommer til å få nok bevis - og det burde si deg at du er på villspor. <br /><br /> Anonym poster: 7ecb3398c785b3d1c8c8471b92d5028c

• Liker 1
Skrevet

Jeg skriver tilbake at jeg forstår, at jeg håper han er ærlig, og godnatt. Han svarer ikke.

Bare til opplysning: jeg skrev håper han er ærlig , fordi han har løyet til meg tidligere. Jeg har problemer med å stole på han pga dette.

Jeg ringte han raskt en gang til, men han tok den ikke.

Jeg føler at det er noe som ikke stemmer...

Så skrev jeg noe i øyeblikket fordi jeg fikk så dårlig magefølese. Jeg skrev at han ikke kan ta tlf fordi han har eller er på besøk. Han har selvsagt ikke gitt noe lyd etter dette.

Vi hadde ingen planer ikveld. Allikevel : han har aldri lagt seg tidlig så lenge vi har kjent hverandre, liker å sitte oppe lenge.

Vi snakket sammen igår, da var alt greit.

Mulig jeg tenker for mye, men vil bare høre hva andre hadde reagert eller tenkt?

Vil bare nevne at jeg er mer på vakt enn jeg var tidligere , fordi han har som sagt jugd til meg tidligere. Derfor skrev jeg det jeg gjorde. Ser at det kanskje ike var rett, men klarer som sagt ikke helt tro på han...

Jeg hadde kastet meg i bilen og kommet meg bort til han. Dundret på døren og krevd at han åpnet. Om han ikke åpnet hadde jeg brukt hornet på bilen for å påkalle hans oppmerksomhet.

Om han da ikke har svart hadde jeg ringt venner, familie og andre og hørt hvor han var. Om ingen visste ville jeg ha tent på huset så han og den ufyselige elskerinna hans måtte komme løpende ut og møte meg så jeg kunne konfrontert han med løgnen hans!

Anonym poster: 7f2979c8a9f7cc50a5ca530e0029affa

• Liker 4
Skrevet

Oh lord, jeg blir kvelt! Hadde jeg tenkt.

Greit nok at du har problemer med tilliten, men dette er ikke måten å bygge den opp igjen på.

• Liker 5
Skrevet

Jeg går ut i fra at du kjenner typen din, og hvis du tror noe er galt, så er det sannsynligvis det. Sad fact.

Anonym poster: 3fe18aef64ede627892c56eb71cbdd87

Problemet er vel heller at jeg føler at jeg ikke kjenner han så godt, iallefall en side han har..

Du mener at siden han tidligere har løyet om noe, juger han fortsatt?

Når han kan sende sms, klarer han å ta tlf kjapt når jeg ringer, si at han er dårlig. Føler at han gjør seg utilgjengelig pga noe...Som jeg skrev i sms, at han har eller er på besøkeller noe...

ts

Skrevet

ts

Og han kan ikke gi deg tillit. Du må på ett eller annet tidspunkt velge å vise ham tillit.

• Liker 3
Skrevet

Støtter mye av det som sies overfor... Virker som noen sentrale fundamenter i forholdet deres er svake og fraværende. Dersom du insinuerer at du håper han er ærlig, så blir dette slitsomt i lengden. Sliter selv med migrene og trenger å være alene samt ro/søvn når det står på. Da svarer heller ikke jeg tlf/meldinger. Jeg hadde blitt enormt skuffet/sint om min kjæreste da hadde omtrent beskyldt meg for å ikke være ærlig.

Dere må arbeide med tilliten dere i mellom. Enten sette en strek for det som har skjedd i fortiden, gå videre uten at dere slenger fortiden i ansiktet på hverandre. Ellers har ikke forholdet så veldig mye fremtid er jeg redd.

Skrevet

Men hvis du ser det fra utsiden, hva skal han gjøre for å få tillit? Må han sende bilder av seg selv liggende i sengen (nei, jeg tuller ikke). Hva er det som trengs av bevis for at du skal føle deg trygg på ham? Er det egentlig mulig å vite hva en annen person foretar seg til enhver tid? Du synes kanskje jeg overdriver men til syvende og sist så handler det om at du aldri kommer til å få nok bevis - og det burde si deg at du er på villspor. <br /><br /> Anonym poster: 7ecb3398c785b3d1c8c8471b92d5028c

Det hadde vært nok hvis han bare tok tlf og sa det som det var. Han tok ikke tlf, men skrev en sms like etterpå. Da jeg ringte litt etter en gang til, tok han heller ikke tlf. Ok, kanskje han ikke ville snakke, men føltes som om han var utilgjengelig pga noe annet...Er det ingen andre her som helt ærlig hadde blitt mistenksomme hvis dere opplevde at kjæresten var sånn?

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...