AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Hei,jeg har data en fyr i ca.2 måneder,men er usikker om jeg skal date eller dumpe!!?? jeg er ca 15-20 kg overvektig,og fullt klar over det,skulle gjerne hatt viljestyrke til å slanke meg.De første datene så klaget han ikke over kroppen min,han ville jo få meg til sengs.. Nå så er det kommentering av at jeg har feit mage,og må slutte å spise så mye osv.Jeg har faktisk begynt å trene,og det eneste jeg har fått høre var at jeg ikke hadde blitt tynnere i løpet av 2 uker! Han er ca 10-15 kg overvektig sjøl,og prøver å slanke seg,men trener ikke,og er ingen muskelmann.Utseendemessig er vel jeg penere enn han ,tross ekstra kilo.Jeg er såret over kommentarene hans,men vi har det bra i senga,der sier han heldigvis ingenting!Hva synes dere?kan man kreve at en ny kjæreste slanker seg for deg?du burde jo godta og like den kroppen partneren har når dere ble sammen? Anonym poster: 54d97cc1eb92d7fcf57ed580369cbdde
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Han trekker deg ned i søla fordi han egentlig er misfornøyd meg seg selv eller fordi han ønsker å kontrollere deg. Er ikke noe å satse på 30
bambyb82 Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Rent helsemessig burde nok begge komme seg i form Men jeg hadde nok ikke satt pris på de kommentarene for å si det sånn. Da tenker jeg heller at det hadde vert koselig å komme med et forslag om å trene sammen og komme i form sammen. Visst han allerede nå kommer med disse kommentarene kan du vel nesten tenke deg hva han vil komme med når han blir varmere i trøya.. Så jeg vet ikke helt... Kanskje ta en prat med han å si at det sårer deg, og se om han tar hintet? 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 Du vet svaret! Anonym poster: 2d09a93d083b42d69758340256f8169a 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 Seriøst, dump han! Herlighet så slemt! <br /><br /> Anonym poster: 842ac3cfc496fee5ae9e046987758e40 5
solch Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 nå bestemmer ikke jeg hvilke valg du skal ta, men hadde jeg vært i dine sko hadde han blitt dumpet på flekken. Ikke faen om noen skal drive å herse slik med meg ustraffet. Da kan du bare ryke og reise, til en viss plass, hvor peppern gror, som ugress, i en ørken. 7
Gjest Raindrops Skrevet 21. september 2012 #7 Skrevet 21. september 2012 Han har ingenting med å kommentere kroppen din på den måten, om han så hadde hatt sixpack selv. 10
Gjest milk Skrevet 21. september 2012 #8 Skrevet 21. september 2012 Han har sikkert lav selvfølfelse og/ eller kontrollbehov, som Evilposelos nevnte. Derfor ville jeg holdt meg unna, siden han sikkert ikke endrer seg med det første. 3
Gjest Alanya Skrevet 21. september 2012 #9 Skrevet 21. september 2012 Jeg har prøvd å fleipe det bort,og si at han også har litt ekstra,men kanskje jeg må bli skikkelig sint?unødvendig egentlig,menn må jo forstå at sånne kommentarer sårer?som når vi ikke har sett hverandre på noen uker,så ser han på meg,og spør om jeg har spist mye junk food.. Han er antagelig ikke forelska i meg heller,siden han tydeligvis bare liker slanke damer ps..vi er ikke tenåringer heller,vi er rundt 30 2
lalaB Skrevet 21. september 2012 #10 Skrevet 21. september 2012 Om du har lyst på et forhold der du blir psykisk syk av alle de negative kommentarene hans, og aldri kommer til å føle deg bra nok som kjæreste, så for all del, kjør på.. Eller vær litt smart, og dropp han, og finn deg en som vet å sette pris på alle de fantastiske kvalitetene ved deg 7
Gjest Starlit Skrevet 21. september 2012 #11 Skrevet 21. september 2012 (endret) Tror fyren har komplekser, og en dose personlige problemer(forstyrrelser). Tror han bare tar ut demonene sine på deg.. Er bare slik folk oppfører seg, når de selv strever med seg selv.. Jeg hadde glatt skrotet en slik mannetufs. Endret 21. september 2012 av Starlit 2
Rosalie Skrevet 21. september 2012 #13 Skrevet 21. september 2012 En slik idiot hadde jeg ikke giddet å kaste bort tiden min på. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #14 Skrevet 21. september 2012 Dette høres ikke bra ut, men egentlig bør du være overlykkelig for at du har oppdaget hans sanne jeg såpass tidlig. Og ja, han skal (selvfølgelig) dumpes, helst i går.<br /><br /> Anonym poster: 586406ef90d55146602ba417600e36bd 4
Lumê Skrevet 21. september 2012 #15 Skrevet 21. september 2012 Jeg ville tatt til meg rådet hans og kvittet meg med daukjøttet (mannen altså) Greit nok at man kanskje kunne hatt godt av å gå ned i vekt, men slike kommentarer hjelper virkelig ikke
Steinar40 Skrevet 22. september 2012 #16 Skrevet 22. september 2012 Det å være overvektig er selvfølgelig ikke sunt. Spise sunn mat og trene (litt) er noe alle burde gjøre. Av egen motivasjon. Det jeg ser på som hovedproblemet er egentlig det at han åpenbart ikke er fornøyd med deg som du er. Tror ikke det blir noe bra i lengden. 2
BaconSnacks Skrevet 22. september 2012 #17 Skrevet 22. september 2012 Behold ham en stund til. Når du er nærmere der du vil være kroppsmessig, så begynner du å knipe ham i sideflesket og klemme på overarmene mens du klager på manglende muskelmasse. Og SÅ dumper du ham. 10
SmartA Skrevet 22. september 2012 #19 Skrevet 22. september 2012 Hallo? Dere er "bare" i datefasen, og så tillater han seg allerede å rakke ned på deg? Jenta mi, du fortjener bedre. Det er supert at du har begynt å trene, og legger til rette for en sunnere livsstil som uansett gavner deg, både helsemessig, og i forhold til utseende. Det bør du fortsette med, så fremt du liker det, selvsagt. Men denne fyren vil dra deg ned i gjørma. Og der er du ikke interessert i å oppholde deg, er du vel? Du må selv ta et valg her, men JEG hadde ropt høyt: NEXT, PLEASE! 6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #20 Skrevet 22. september 2012 Jeg er slank, og dater overhodet ikke mennesker som virker å være veldig opptatt av kropp og vekt - selv om de uttaler seg positivt om min. Jeg har fått høre "du er flott.......slikt og slikt(annerledes enn meg) er ikke så fint, men du er sexy" etc i ulike former og varianter - hvor de gjerne rakker ned på andre samtidig som de gir et kompliment. Det er ekstremt turn-off, usympatisk og latterlig. Jeg dater kun menn jeg vet ville likt meg om jeg veide mer eller mindre, og hadde annerledes kropp. Man merker fort forskjell på hvor fokuserte de er på saken. Svaret er; dump ham - tren og spis sunt, velg en fyr som liker deg også som du er nå selv om du eventuelt går ned i vekt senere Anonym poster: efd41b009b98cf8be17295b1efd2cc46 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå