AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Er det noen som vet når denne kommer til norge? Fant den på noen nettsider i norge, men det står at det er USA versjonen. Kan ikke det medføre problemer? Er det best å vente? Anonym poster: 8ac22ee05314b56761265611b2a49c86
Nora90 Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Denne går jeg og venter på. Asus Sverige sier at denne skal komme i midten av oktober. Den eneste forskjellen å kjøpe den amerikanske versjonen (fra en norsk nettbutikk) er at du må ha en adapter for å lade fra veggen, men det følger vel med adapter tror jeg. Du har de samme rettighetene, men fordi den ikke er ute i Norge enda, så kan ikke norske verksteder fikse den dersom det skulle være et problem. Det betyr jo ikke noe spesielt for deg som forbruker, for du skal bare kontakte de du kjøpte den av uansett Jeg velger å vente fordi jeg er ikke veldig begeistret for å skulle bruke adapter, og de tidlige modellene har hatt diverse feil med skjerm og høyttaler som de skal ha fikset innen den kommer til Norge, visstnok...
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Takk for svar. Jeg håper virkelig den kommer i oktober, da jeg tenkte denne vil være grei å ha med på skolen til studiene. Om den har hatt feil som skal fikses trur jeg at jeg skal vente på den, selv om det frister å bare kjøpe den nå. Vet du noe om prisen? Håper den ikke går alt for mye opp i Norge. Gleder meg som et barn til julaften! Anonym poster: 8ac22ee05314b56761265611b2a49c86
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 Jeg glemte også å spør om noe. Har man samme tilgang til apper osv. med den amerikanske versjonen om man kjøper den i Norge? Er litt redd for å bli lurt Anonym poster: 8ac22ee05314b56761265611b2a49c86
Nora90 Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 Jeg tipper prisen blir 2000 kroner, for den skal koste 2299 SEK. Jeg vet ikke om det er noe forskjell med appene, men i Norge får man ikke tilgang til de andre amerikanske tjenestene som bøker og videoleie, ihvertfall ikke enda. Det har med google-kontoen, og har ingenting med selve nettbrettet å gjøre. For å få tilgang til det amerikanske må man bruke VPN og noe sånt. Det kan jeg ingenting om, men du kan lese mer her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå