Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kjøpte nettbrett for en uke siden og den fulgte med en youtube-app som var helt fantastisk, både oversiktelig og grei. Men i dag, etter å ha pausa en video, og satt den på lading, er plutselig appen sporløst forsvunnet.. Har gått inn i appstore, men finner den ikke tilbake. Finnes det en måte å hente den frem igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat samme problem her! Men kom etter at jeg oppdaterte til iOS-6, finner den verken på app-store eller i innstillinger..

Skrevet

Dere har nå fått føle på kroppen hvordan Apple opererer. De har i sin visdom bestemt seg for å pælme ut Youtube appen siden Youtube er eid av Google. Dette har de gjort på samme vis som de kastet ut google maps og erstattet det med en karttjeneste som ikke engang viser Gøteborg på kartet :P

Skrevet

Det finnes en egen YouTube-app som dere kan laste ned i stedet. Men den er jo helt ræva...

Anonym poster: 6cdf9ea6adc4f4042dad8da129eb0071

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det forklarer hvorfor jeg ikke fant igjen den app'en på telefonen min idag ja... hmm. Teit. Men er jo ingen stress å finne frem i nettleseren.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Dere har nå fått føle på kroppen hvordan Apple opererer. De har i sin visdom bestemt seg for å pælme ut Youtube appen siden Youtube er eid av Google. Dette har de gjort på samme vis som de kastet ut google maps og erstattet det med en karttjeneste som ikke engang viser Gøteborg på kartet :P

pælme ut youtube har de nok ikke gjort, kontraktstiden var over og både google og apple var klar for å avslutte samarbeidet. Så lenge youtube har vært under Apples kontroll så har ikke google fått lov til å ha reklamer i youtube appen, så google var klar for å tjene penger på appen sin og apple var klar for å slippe mere påvirkning av google.

• Liker 1
Skrevet

pælme ut youtube har de nok ikke gjort, kontraktstiden var over og både google og apple var klar for å avslutte samarbeidet. Så lenge youtube har vært under Apples kontroll så har ikke google fått lov til å ha reklamer i youtube appen, så google var klar for å tjene penger på appen sin og apple var klar for å slippe mere påvirkning av google.

Lest vel mye propaganda ? ;) Dette stemmer overhodet ikke. Dette er en bevisst strategi siden Steve Jobs i enormt sinne (da android ble lansert) sprang rundt og hylte at Google skulle drepes med alle midler.

Resultatet - vel dårligere tjenester for brukerne deres. Enda en grunn til at jeg liker å kjøpe produkter jeg kan bestemme selv hva skal gjøre - ikke overlate til et digert firma å bestemme for meg :)

Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

hadde det vært så fryktelig å være i samarbeid med google så hadde apple helt fint hatt råd til å betale seg ut av kontrakten før de fem årene var over. Men apple vil helt klart ha de ut(jeg skjønner dem godt), og selvfølgelig vil google heller ha en app de kan tjene penger på, utvikle og bestemme over selv, det er bare logisk. OG det vil bli en bedre app for det, eneste forskjellene er at du må bruke en halv hjernecelle mere og faktisk downloade den enn å kunne åpne den direkte.

Endret av Uanonymbruker
Skrevet

Drittlei apple og hele systemet deres, fikk en ipad til bursdagen, hadde aldri kjøpt rælet selv. Skal de bestemme hva jeg skal ha og ikke, nei takk. Støtter ikke apple.

Anonym poster: 717404aeb28aa5c27a10ab8fd1ef7fd8

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

jeg bruker både android og apple hver dag både telefon og nettbrett, og jeg merker helt ærlig ikke store forskjellen til hverdagsbruk, ihvertfall ikke store forskjeller at det sender meg rett i kjelleren og gir meg grå hår, og en forferdelig trang til å rakke ned på det andre produktet. Det er virkelig ikke verre enn at man bare velger det man liker best og koser seg med det. Ingen grunn til å gå helt team Edwad/Team Jacob over det :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...