LittleJ Skrevet 21. september 2012 #1 Del Skrevet 21. september 2012 Har bestemt meg for å gi kjæresten min en veldig fin julegave siden han har spandert så mye på meg når jeg hadde lite penger og nå som jeg får litt ekstra og har fått full jobb vil jeg gi litt tilbake =) Så lurte på hvordan det er på DFDS til København. Har tenkt på en passe fin lugar til oss med utsikt og middag både frem og tilbake! Er det noen som har vært på båten og kan si no om hvordan det er og om det er å anbefale??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 21. september 2012 #2 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg er på denne båten ca 2 ganger i året og liker den godt! Båtene er ikke av de nyeste, typisk danskebåt, men du kan få oppgradert lugar med vindu og dobbeltseng så da blir det jo nestetn som et vanlig hotellrom Anbefaler å forhåndsbestille middag da det ofte er litt kaos på kvelden. Fins noen barer og et disco også er det vel noe kino også tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missandei Skrevet 21. september 2012 #3 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg er ikke så imponert over DFDS båtene, men de er helt klart bedre enn de andre danskebåtene, spesielt fordi man faktisk får noe bra ut av timene i Danmark også. Har du vurdert Color Line til Kiel? Den er en god del hakk bedre synes jeg, men det blir jo også litt dyrere da men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 21. september 2012 #4 Del Skrevet 21. september 2012 Bedre enn de andre danskebåtene, men jeg ville heller brukt pengene på fly og hotell i vakre København. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleJ Skrevet 22. september 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg er på denne båten ca 2 ganger i året og liker den godt! Båtene er ikke av de nyeste, typisk danskebåt, men du kan få oppgradert lugar med vindu og dobbeltseng så da blir det jo nestetn som et vanlig hotellrom Anbefaler å forhåndsbestille middag da det ofte er litt kaos på kvelden. Fins noen barer og et disco også er det vel noe kino også tror jeg. Har planer om utvendig lugar og forhåndsbestilling av mat, ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleJ Skrevet 22. september 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg er ikke så imponert over DFDS båtene, men de er helt klart bedre enn de andre danskebåtene, spesielt fordi man faktisk får noe bra ut av timene i Danmark også. Har du vurdert Color Line til Kiel? Den er en god del hakk bedre synes jeg, men det blir jo også litt dyrere da men. Har sett på den også, men som du sier er den dyrere og det er færre timer i land... Den bruker også lenger tid! Bedre enn de andre danskebåtene, men jeg ville heller brukt pengene på fly og hotell i vakre København. Det var til vurdering =) Men det er det med tid! Jeg har fått et vikariat nå på 1 år og jeg gidder ikke begynne å ta feriedager og sånt enda... Hvis jeg tar DFDS trenger jeg noen få timer avspasering på fredag bare =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 22. september 2012 #7 Del Skrevet 22. september 2012 vi går på kino ombord, spa, spiser god mat, sitter i champangebaren... Danser litt... ELDKER KØBEN, og er ombord igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 22. september 2012 #8 Del Skrevet 22. september 2012 Kiel er ikke en veldig spennende by, bare så det er sagt. Men båten er bedre, det er jeg enig i. Er genialt med 8 timer i København, da får man uansett gjort litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleJ Skrevet 22. september 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) vi går på kino ombord, spa, spiser god mat, sitter i champangebaren... Danser litt... ELDKER KØBEN, og er ombord igjen... Er det spa ombord??? Det har ikke jeg finni no sted =D Forresten enig i at Køben er fin by, vil dit over lengre tid en annen gang. Samtidig er det mange spennende steder å besøke =) Endret 22. september 2012 av LittleJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleJ Skrevet 22. september 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 22. september 2012 Kiel er ikke en veldig spennende by, bare så det er sagt. Men båten er bedre, det er jeg enig i. Er genialt med 8 timer i København, da får man uansett gjort litt. Nei, jeg har vært der og jeg mener å huske at jeg ikke akkurat var imponert... 8 timer? Er det ikke 6? Fra ca. 10-16 ell no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 22. september 2012 #11 Del Skrevet 22. september 2012 Nei, jeg har vært der og jeg mener å huske at jeg ikke akkurat var imponert... 8 timer? Er det ikke 6? Fra ca. 10-16 ell no? Båten er i land kl 9:45 og går fra København kl 16:45. Men man bør jo være der rundt kl 16 da, så der har du rett Gratis buss inn til sentrum forresten! Jeg elsker København, beste byen i Skandinavia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleJ Skrevet 22. september 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 22. september 2012 Ja, syns det er fint der jeg også! Nå har jeg begynt å se på weekendturer til London i tillegg da =P Er jo billigere med fly og hotell der jo! Og man får to hele dager i byen... Hmmm... Ikke så lett det her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. september 2012 #13 Del Skrevet 23. september 2012 Adventure Club Ta en svømmetur i en av de små bassengene, slapp av i et av boblebadene eller ta noe å drikke i baren ved siden av. Den tropiske atmosfæren i Adventure Club kan også nytes fra en behagelig solstol. Nyt følelsen av pur avslappelse i varme og vennlige omgivelser. Atmosfæren gir en følelse av å være på sydligere breddegrader til og med i vinterhalvåret. Svømmetilbehør kan kjøpes og leies i Adventure Club. Fakta Inngang 45,- dkk - som inkluderer håndklePEARL SEAWAYS: 1 badebasseng og 2 jaquzziCROWN SEAWAYS: 1 badebasseng, 1 barnebasseng m/ liten sklie, 1 jaquzziCROWN SEAWAYS: Område for lek med vannSaunaAvslapnings områdeBar som serverer snacs og drikkeDusjer og garderobeUleie og salg av badetøy Gi deg selv en aromatisk opplevelse med Saunagus. En gusmester vil fortelle underveis hvilke aromaer vannet er tilsatt som kastes på de glohete steinene i saunaen. Den meget fuktige og aromatiske varme luften fordeles ytterligere i saunaen ved at gusmesteren svinger håndkledet. Dette skjer flere ganger under hver gus og avsluttes med at gjestene - inne i saunaen - får tilbud om knust is til å kjøle ned kroppen med. Det er en uforglemmelig opplevelse som gir fornyet energi, økt velvære, en smidig hud og ikke minst en renset kropp. Saunagus varer i 15. minutter. Anbefales på det sterkeste! Påmelding: I Guest Service Senter - førstemann til mølla. Pris: Inngang til Adventure Club: kr 40,- 2 Gus-varianter: Kl. 17.30 og 17.45 Mystic-gus: Freestyle gus, hvor den enkelte gusmester selv velger et tema med oljene. Kl. 20.00 og 20.15 Wellness-gus: Avslappende oljer – kamille, lavendel, appelsin m.fl. Datoer: Saunasgus er første lørdag i måneden (fredag fra København). Datoer på CROWN: 2. mars fra København og 3. mars fra Oslo, 6. juli fra København og 7. juli fra Oslo, 3. august fra København og 4. august fra Oslo, 7. desember fra København og 8. desember fra Oslo. Datoer på PEARL: 6. april fra København og 7. april fra Oslo, 4. mai fra København og 5. mai fra Oslo, 1. juni fra København og 2. juni fra Oslo, 7. september fra København og 8. september fra Oslo, 5. oktober fra København og 6. oktober fra Oslo, 2. november fra København og 3. november fra Oslo. Med forbehold om endringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå