Gå til innhold

Moroccanoil shampo og balsam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dette? Er det bra? Hvor får jeg kjøpt det billig?

Anonym poster: 9735856a58a079b2737dac3c3e86af4d

Skrevet

De har en på Vita. Lee Staffords serie. Aldri prøvd den, men bruker deres shampoo for farget hår og er fornøyd.

Skrevet

Noen som har prøvd dette? Er det bra? Hvor får jeg kjøpt det billig?

Anonym poster: 9735856a58a079b2737dac3c3e86af4d

Jeg har prøvd, men ble faktisk skuffet (siden jeg hadde hørt så mye bra). For mitt hår gjorde det ingen ting spesielt, merket ikke stor forskjell fra billig-shampoer.. Jeg har ganske tynt, fint hår, mulig den passer bedre til andre hårtyper. (Jeg har håroljen også,mer fornøyd med den, men må bruke svært lite før håret føles tungt..)

Skrevet

De har en på Vita. Lee Staffords serie. Aldri prøvd den, men bruker deres shampoo for farget hår og er fornøyd.

Lee Stafford er IKKE Moroccaoil!!!

Begge inneholder arganolje, riktignok ikke særlig mye, men det er ikke samme merke.

Anonym poster: 2a43b455bed23010ecb1e7084ad97176

Skrevet

Hei!¨¨Jeg kjøpte Moroccan Oil shampoo, balsam, hårkur og olje hos frisør. Håret mitt er veldig tørt, og den hårkuren er helt fantastisk for håret mitt iallefall. Jeg har veldig tykt hår, vet ikke om det har noe å si, men tenkte at jeg nevner det likevel. Veldig tykt hår, som nå ser mye bedre ut enn det gjorde da jeg brukte Joico. I tillegg har hodebunnen min det mye bedre med denne serien.

Jeg vet ikke hvor du får kjøpt dette på nett, men om du tenker på å prøve serien, så er det flere frisørsalonger som selger en reisepakke med shampoo, balsam, kur og olje til 299 kroner.

Anonym poster: 6f16306c8a645eb5d8574b01362101e7

Skrevet

Jeg bruker maroccanoil shampoo og balsam, jeg bruker den for slitt og skadet hår. jeg er kjempe fornøyd med den. håret blir kjempe mykt og lett og gre. tror faktisk at det er den beste frisør shampoen jeg har prøvd hittil. men det er en liten ting jeg ikke er så fornøyd med, og det er at håret blir litt mørkere. ja det høres sikkert merklig ut, men håret ser mørkere ut, og det er flere som har spurt om jeg har farget håret...

Skrevet

Jeg elsker hårkuren, men ble utrolig skuffet over shampooen og balsamen.

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg elsker hårkuren, men ble utrolig skuffet over shampooen og balsamen.

Samme her. Hårkuren er fantastisk.

Skrevet

Define har faktisk kommet med en shampoo som heter Morrocanoil nå, ingen forskjell på den og Morrocanoil sin.

Skrevet

har testet shampo, balsam og hårkur (det reisesettet) fra moroccanoil... så ut som en flaskekost etterpå. eneste som funker her er produktene til aussie og jeg har testet MYE rart. alt fra billig butikkshampo til dyre frisørprodukter.

oljen derimot er gull verdt da jeg har tykt og fluffy hår som lett kruser seg på toppen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...