waco Skrevet 30. mai 2002 #1 Del Skrevet 30. mai 2002 Hallois folkens, var ute en tur igår, møtte ei fin dame. Satt og slarva og koste oss ute. Plutselig ville dama at jeg skulle følge henne hjem. Men herregud, hun bodde jo langt vekk og jeg var mest lysten på å sove. Jammen jammen jeg kan bli voldtatt sa hun. Tenkte jeg skulle berolige henne og overbeviste med langsom stemmer, ta det med rooo....tror ikke du har så stor risk for å bli voldtatt..... Dama slo til meg! Herregud....damer altså... Waco ..lettere oppgitt..... igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. mai 2002 #2 Del Skrevet 30. mai 2002 Hvis du prøver og på denne måten ønsker bekrefte myten om at kun pene damer blir voldtatt har du feilet waco. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 30. mai 2002 #3 Del Skrevet 30. mai 2002 1. Hun har fortalt deg mye du ikke har fått med deg..... 2. Dette var et utrolig intr. tema da gitt!!! 3. Hun slo deg, eller she wacked you... derfor ja..... Det JEG mener er feil med ALLE damer, er at de ikk emener det samme, og tenker det samme som meg. Lasse: signing off.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #4 Del Skrevet 30. mai 2002 Waco da! Du vet jo at damer er dumme og ondskapsfulle! Hold deg unna! ;o) Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 30. mai 2002 #5 Del Skrevet 30. mai 2002 Reality bites, Waco.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. mai 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 30. mai 2002 Best jeg omformulerer meg. 1. Dama maste på at jeg skulle følge henne hjem, men alle de andre gangene så ender det med at jeg må bli over der. 2. Og siden alle damer er så livredde for å bli voldtatt, så tenkte jeg at jeg skulle være littegranne grei....og berolige henne med å fortelle at.... eeeh....tror nok ikke du har så stor risk for å blir voldtatt... hallo, jeg skulle bare være litt grei jeg. 3. Så slo meg.... herregud... er det rart jeg er helt oppgitt? Er det ingen som skjønner hva jeg snakker? Hvorfor er damer så rare? Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. mai 2002 #7 Del Skrevet 30. mai 2002 Slik som du oppfører deg tror jeg ikke du sa det får å være grei. Du insinuerte nok klart og tydelig at du mente hun var for stygg til at noen ville finne på å voldta henne. For slik er du, ekkel og frekk!! Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #8 Del Skrevet 30. mai 2002 Nei, jeg forstår ikke hva du snakker! Dette skyldes sannsynligvis at jeg er dum (og sannsynligvis en anelse ondskapsfull);-)At jeg er dum er hevet over en hver tvil siden jeg i det hele tatt gidder å skrive dette... Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. mai 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei Milla... kvinners selvmotsigelse kjenner ingen begrensing... Først er damer livredde for å blir voldtatt, så forklarer jeg at frykten kanskje er ubegrunnet.... så blir hun ENDA MER SUR?????? Forstå den som kan... Waco ... like oppgitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #10 Del Skrevet 30. mai 2002 Du skrev jo til å begynne med at hun var ei fin dame, men altså ikke fin nok til at du ville nedlate deg til å nedlegge henne? Kan jo hende det var noe i stemmen din som fortalte henne at du bare var kvalm i kjeften? Hvorfor er alle damer rare? Fordi vi er dumme, naive, maktsyke, sleipe, kåte, etc. etc. etc. akkurat som du, og fordi vi gidder å svare på dine innlegg! Du er nå litt god også da........!? Dotti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 30. mai 2002 #11 Del Skrevet 30. mai 2002 Og hva vet du om risikoen for å bli voldtatt på den veien hun skulle gå hjem da, lille venn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #12 Del Skrevet 30. mai 2002 Kjære deg - vennen min skjønner du ikke at hun var kåt da ????? ærlig talt. så forteller du henne indirekte at hun er for stygg for deg..... hadde nok ikke slått, hadde bare snudd meg og sett rundt i lokalet etter noen andre mannebein jeg da 'glis' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #13 Del Skrevet 31. mai 2002 On 2002-05-30 15:50, anonym wrote: Kjære deg - vennen min skjønner du ikke at hun var kåt da ????? ærlig talt. så forteller du henne indirekte at hun er for stygg for deg..... hadde nok ikke slått, hadde bare snudd meg og sett rundt i lokalet etter noen andre mannebein jeg da 'glis' Dette kan du lese en gang til, for det er her du har koblet ut.... Det er en ting å høre hva mennesker sier, en annen å forstå hva de vil med det de sier.... Du forstår mer nå? Det som er så kjipt med at vi er sosiale vesner, er at kommunikasjon er vrient....for noen... (litt ondskapsfull i dag hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 1. juni 2002 #14 Del Skrevet 1. juni 2002 ÅÅÅÅHH, jeg blir så innmari lei av dine tåpelige innlegg om teite kvinnfolk, og hvor dumme de er!!!..har du ingen andre meninger du da???..vet du hva??..jeg tror du EEELSKER kvinnfolk jeg, ettersom du bruker så mye tid og energi på å skrive om dem!! om jeg bare kunne Url til bide er slettet. Det er ikke lov å lenke opp til bilder som ikke igger på KGs server. _________________ ~Angel~ [ Dette Innlegg er endret av: Gry (red) den 2002-06-02 07:54 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Gry (red) den 2002-06-02 07:55 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. juni 2002 #15 Del Skrevet 1. juni 2002 Næmænn kjære Waco boy.Har du brukt opp alle dine ideer om "fuck bitchy kvinnfolk" innlegg at du må sitte å dikte historier også nå?? Jeg må si..........den lille historia di var jaggu ikke mye troverdig Angel............hvordan ordner du de stilige figurene du har på innleggene dine hele tiden?Jeg digger dem. Stå på 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 1. juni 2002 #16 Del Skrevet 1. juni 2002 Helt enig med deg Angel! Det finnes jo ikke grenser for hvor mange tåpelige usakligheter denne gutten kan lire ut av seg! Syntes synd på deg jeg, Waco!!!! _________________ Tuva 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tuva den 2002-06-02 01:08 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. juni 2002 Forfatter #17 Del Skrevet 2. juni 2002 .....egentlig er det synd dere synes synd på meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 3. juni 2002 #18 Del Skrevet 3. juni 2002 Hvorfor tok hun ikke bare en taxi eller buss hvis hun bodde så langt unna og var redd for skumle menn..... Neida... en villt fremmed mann er jo myyye tryggere.... Slenger meg på jeg også... kvinnfolk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå