momo Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Jeg skal starte på en av disse studiene til neste år. Men sliter med vilket jeg skal velge. Heller vel litt mer mot velferdsfag. Men det viktigste for meg er at jeg får jobb etterpå. Er det noen her som har studert velferdsfag, eller vet noe særlig om studiet, og jobbmuligheter etterpå? Sosialt arbeid studie vet jeg ganske mye om.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 http://www.fontene.no/nyheter/article6247927.ece Anonym poster: c4e3ac7d5c995aab1a5f3b781b2aec5f
c-lotta Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Velferdsfag försvinner neste år, legges ned på HIOA
Hergensheimer Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 Er sosionom selv, så sånn sett vet du hva mitt svar er. Jeg har bare vagt hørt om velferdsfag. Aner ikke hva studiet består i, men gjetter på strak arm at det overlapper veldig med sosionom, men at det kanskje har mer administrasjon, juss og økonomi? 1
momo Skrevet 22. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2012 Tusen takk for svar! Så utrolig synd at studiet legges ned. Jeg som følte jeg hadde funnet det perfekte studiet. Men da blir det nok sosionom, så får man heller ta etterutdannelse.
Ametrin Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 (endret) Velferdsutdanningen ved HiOA legges dessverre ned fra neste høst (dette er likevel ikke helt fastslått). Dette er veldig synd, for dette er et studie som er veldig bra, og som er veldig viktig for samfunnet. OM det likevel ikke skulle legges ned (studenter og ansatte slåss fortsatt for å beholde det), vil jeg absolutt anbefale denne utdanningen. Studerer det selv, og for meg er det iallefall det perfekte studiet! Endret 27. september 2012 av Ametrin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå