Lullu Skrevet 23. februar 2004 #1 Del Skrevet 23. februar 2004 Hva gjør jeg med korsett? Jeg har A-cup, og vil jo ikke bli seende helt flat ut. Finnes det korsett m/ push-up? :oops: Har ikke vært og prøvd noen enda, men tenkte jeg ville høre litt her inne om tips først. Kan ikke ha noe med stropper på, da jeg har rett-over-kjole. Så hjelp fra evnt. skulderbånd har jeg heller ikke Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 23. februar 2004 #2 Del Skrevet 23. februar 2004 Kan du ikke ha en polstret stroppeløs bh inne i korsettet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 23. februar 2004 #3 Del Skrevet 23. februar 2004 Nå er det lenge siden jeg stod brud, men jeg kjøpte nettopp dette stroppeløse korsettet fra Frederick's og jammen sa jeg push-up Jeg har det i svart, men det finnes i hvitt også. Noe av det lekreste jeg har puttet kroppen inni på svært lenge.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 23. februar 2004 #4 Del Skrevet 23. februar 2004 Da jeg giftet meg hadde jeg et "korsett" med avtagbare skulderstropper som satt godt og stramt rundt kroppen. Dessuten hadde jeg slike "halve" innlegg oppi i tillegg (slike som ofte er på siden i push-up bher). Det funket helt fint. Det som var problemet var å finne undertøyet i butikken, de var utsolgt over alt hvor jeg forsøkte, og jeg møtte masse ekspeditriser som sa at "jammen det skal være sånn" til ting som ikke satt i det hele tatt. Til slutt fant jeg i en undertøysbutikk som ligger like ved Egertorget. Der visste de hva de drev med og jeg fikk skikkelig hjelp. Jeg vil absolutt anbefale deg å gå i en skikkelig undertøysbutikk hvis du ikke finner noe du er 100% fornøyd med i brudesalongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 23. februar 2004 #5 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg er selv en A (og trives godt med det :-)) Jeg har prøvd MANGE kjoler: med stropper, uten stropper, empireliv etc. etc. etc. Da har jeg bare hatt en enkel bh med minimalt med padding i under. Generelt sett synes jeg faktisk at jeg har sett svært så velproporsjoner ut ;-) Du ser nok ikke så flat ut som du kanskje tror? Med et smalt, markert liv og god holdning vil nok bysten din se flott ut. Jeg har ikke store pupper, og da vil jeg ikke se ut som om jeg har det på bryllupsdagen heller. Jeg skal ha en stroppeløs bh med kun litt padding i under min kjole. Jeg var i et bryllup for et par år siden, der bruden også hadde liten byste. Hun hadde padding både i kjolen og i korsettet. Sikkert bra det, men ikke når det SYNES når hun bøyer seg fremover :o (jeg ble veldig facinert av det og følte at jeg kikket oppi utringningen hennes hele tiden ) Hold push-up og padding til et minimum, selv om du har små pupper, er mitt råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 23. februar 2004 #6 Del Skrevet 23. februar 2004 Det finnes noen fine innlegg i silikon, de øker med en str. Finnes i mange prisklasser og kvaliteter. Fler av mine veninner har hatt sånn inni bhèn da de giftet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå