AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Hei:) Har noen av dere bestilt fra HQhair før? Er frakten dyr, og tar det lang tid før man får varene? Jeg tenker å bestille negeakk som ikke finnes i Norge men er litt uerfaren når det kommer til netthanding, så jeg tenkte å få litt erfaringer fra andre først Anonym poster: 9aee8146c87cbe939e4c270d816b070b
AloeVera Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Bestilte meg blax hårstrikk derfra for noen måneder siden. Tror frakten var gratis da Vet ikke hvordan det er nå, men det finner du jo fort ut når du har lagt det du skal ha i handlekurven. Mener å huske at jeg fikk varene etter 4-5 dager
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Jeg prøvde å bestille derfra nå, og det virker som at det er gratis frakt. Men jeg får ikke til å handle, for den vil ikke godta postnummeret mitt. Når jeg skriver postnummeret inn der det står "post code", får jeg bare melding om at jeg må skrive inn den fullstendige koden. Det går heller ikke om jeg skriver inn navnet på byen der også, eller om jeg bare lar det stå blankt. Hva skal jeg skrive der da? Anonym poster: 9aee8146c87cbe939e4c270d816b070b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå