Amable Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Jeg skal skrive ut 4 eksemplarer av et bilde som jeg skal lage puslespill av. De 4 bildene skal bli til 4 identiske puslespill. Finnes det en mal på nett som jeg kan legge over hvert bilde, så når jeg skriver ut bilde har samtlige bilder streker jeg kan klippe etter? Jeg skal IKKE ha vanlige puslebrikker. Det blir for komplisert å klippe ut. Jeg skal laminere bildene, og bruke puslespillene på jobb. Er klar over mulighetene jeg har med å sende inn bilde og få laget puslespill, men i dette tilfellet er det uaktuelt.
Cho Kon It Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Finnes sikkert en mal ett eller annet sted, men det enkleste er nok å lage det selv. Bruker du photoshop eller illustrator?
Amable Skrevet 21. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2012 Finnes sikkert en mal ett eller annet sted, men det enkleste er nok å lage det selv. Bruker du photoshop eller illustrator? Akkurat nå har jeg veldig lite på den nye Mac´en min. Tips til hvordan jeg lager, mottas med takk!
Cho Kon It Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 Du må i alle fall ha et bilderedigeringsprogram som du åpner bilde i, og så tegner du rett og slett kuttestrekene oppå bildet. Jeg er grafisk designer og har ingenting å gjøre akkurat nå så hvis du sender meg bildene på PM kan jeg gjøre det for deg
Amable Skrevet 21. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2012 Du må i alle fall ha et bilderedigeringsprogram som du åpner bilde i, og så tegner du rett og slett kuttestrekene oppå bildet. Jeg er grafisk designer og har ingenting å gjøre akkurat nå så hvis du sender meg bildene på PM kan jeg gjøre det for deg Hyggelig av deg! Men har bildene på jobb, så får ikke gjort noe før mandag. Men tenkte jeg skulle gjøre det klart til da. Hvordan lager jeg identiske kutt på alle 4 bildene?
Cho Kon It Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 Hvis du har et bilderedigeringsprogram som lar deg jobbe i lag (altså at bildet ditt er det underste laget, og så tegner du strekene i et lag oppå det underste laget) så kan du bruke det samme laget på alle bildene. Det er litt komplisert og vanskelig å forklare da jeg ikke vet hvilket program du bruker. Eventuelt kan du tegne strekene for seg selv og printe ut fire kopier, legge arket med strekene oppå arket med bildet og kutte begge arkene samtidig.
Amable Skrevet 21. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2012 Eventuelt kan du tegne strekene for seg selv og printe ut fire kopier, legge arket med strekene oppå arket med bildet og kutte begge arkene samtidig. Har vurdert den, men litt redd for at bildene ikke skal bli like. Får se hva jeg kommer fram til. Takker for tips! Dersom jeg sliter, sender jeg deg bilder i løpete av uken som kommer - hvis tilbudet fortsatt står
Cho Kon It Skrevet 21. september 2012 #8 Skrevet 21. september 2012 Det er en risiko for at de ikke blir like ja. Selvfølgelig er det bare å sende!
Amable Skrevet 21. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2012 Det er en risiko for at de ikke blir like ja. Selvfølgelig er det bare å sende! Takker og bukker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå