Gå til innhold

Våres favoritt dyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi vet vel jo hva Noz vil svare, men hva med oss andre.

For meg er det et vansklig valg, men tror det må bli Elefanten(som teknisk sett er 3 arter) Kanskje ikke 100% like søte som Noze sine Sjiraffer, men de er en av de smarteste vesene på planeten.

Endret av Gunfreak
Videoannonse
Annonse
Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg liker også elefanter. Egentlig liker jeg alle dyr. Men hunden er selvfølgelig favoritten av alle dyr. Rett og slett fordi hunden er menneskets beste venn! :)

Skrevet

Ikke min hund, jeg sier til mamma, at hadde dachsen vår vært på størrelse med en st. bernard, hadde hun spist oss alle sammen, jeg tror også hun er stormansgal, og noe gal, hadde hun vært menneske hadde hun sikkert vært en av historiens store massemordene dikatorer, men søt er hun.

Skrevet

Katt og elefant. Og pingvin.

Skrevet

KATT! Og da mener jeg alle kattedyr, stort sett.

Ellers så er jeg veldig glad i alle slags dyr. Rotter, dovendyr, elefanter, grevlinger synes jeg er morsomme og spennende.

Også rare, sjeldne dyr.

Gjest gnækvåg
Skrevet

Ilder! Synes de er så kule.

Til menn som har kjæreste som liker liten hund (gay! ;p), prøv å foreslå ilder :)

Geit, selvfølgelig.

\m/

Skrevet

Jeg elsker lemurer, særlig ringhalelemur synes jeg er finest i verden =) Også så myk pels!

Av dyr jeg kunne hatt som kjæledyr, er favoritten helt klart katt, men rotte og hest kommer også høyt :)

Skrevet

Ulv!

Hest og hund av tamdyr.

• Liker 1
Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg digger forresten dovendyr! De minner meg veldig mye om meg selv ;) Pluss at de er skikkelig søte!

956881-8-1288609692425.jpg

Skrevet (endret)

Ulv!

Hest og hund av tamdyr.

Jeg også, men katter i tillegg.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Jeg digger forresten dovendyr! De minner meg veldig mye om meg selv ;) Pluss at de er skikkelig søte!

Visste du at en av de største grunnene til at dovendyr dør, er når de klatrer, og de tar ved feiltak tak i sin egen arm i tro om at det er en grein, så detter de ned.

• Liker 1
Gjest Fairydust
Skrevet

Visste du at en av de største grunnene til at dovendyr dør, er når de klatrer, og de tar ved feiltak tak i sin egen arm i tro om at det er en grein, så detter de ned.

Seriøst?! Stakkars :( :(

Skrevet

Synes Griser er søte. glad-gris.jpg

Og så liker jeg

Leonberger-dog-breed-is-German1.jpg

Skrevet

Dette:

DIYcK3TOIE-N2auppLIoaQFkNLhWHQetV3xXlSwBAHsQ.jpg

Eggleggende undervannsekorn med nebb og svømmehud. Who need aliens?

Skrevet

Eg liker alle dyr, men om eg må si noe, så blir det ulv.

Skrevet

Hund og løve :jepp: Hvis jeg må velge da. Liker sånn ca. alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...