AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Jeg har hatt en Samsung sgh x670 i over 5 år. Den har fungert utmerket. Men i dag ble hovedskjermen plutselig blå. Den lille skjermen utapå dekselet viser som vanlig hvor mye batteri jeg har, klokke og dato, (står plutselig at klokka er litt over midnatt 01/01/2006.) Jeg hører at jeg får meldinger og det står på den lille skjermen når jeg mottar. Men når hovedskjermen er helt blå får jeg jo ikke lest noe. Jeg får til å motta samtaler, og jeg får til å ringe heldigvis. Men vet noen om det er noe som kan gjøres, eller er skjermen heretter helt kaputt? (Det har ikke skjedd noe spesielt med den i det siste. Den har deisa i bakken noen ganger gjennom alle årene, og "overlevd" det. Mulig den har blitt utsatt for litt brå kulde/varme-skiftning og at det kan være årsaken eller? Hva er best å gjøre med det isåfall?) Anonym poster: 75dea7d13a0f6dd33639e9fb1f69360e
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Ingen som aner? Har fått mange meldinger siden det skjedde, lurer på om noe har hengt seg opp på et vis. Vanligvis når jeg får meldinger men ikke svarer, så driver ingen å sender igjen og igjen som det virker som at noen gjør nå. De jeg sender mest med har jeg varslet fra nettet/snakket med på telefon. Ingen av dem har sendt noe etter det. Jeg fikk 4-5meldinger iløpet av første halvtime etter at det skjedde. Så fikk jeg 3 meldinger med noen minutters mellomrom neste kvarter. Og så litt fler enn en hver halvtime kanskje. Merkelige greier... En gang fikk jeg over 20 mld fra en person, da hadde hans mobil hengt seg opp. Rart om noe sånt skjer nå også, akkurat når jeg ikke får til å lese noe. Anonym poster: 75dea7d13a0f6dd33639e9fb1f69360e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå