Gå til innhold

Hva er ditt/dine barn(s) sine yndlingsretter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine barn sine

er pannekaker med hjemmerørt blåbærsyltetøy

ovnsbakt laks på en seng av grønnsaker i en lett hvit saus:) ungene får aldri nok av det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sushi, caprese, pannekaker og taco. Og stekt laks med teriyakisaus. Og pølsetusenbein! Og masse mer, de er heldigvis ikke av den kresne sorten.

Skrevet

Mitt barn er mest glad i kjøttkaker i brun saus og hjemmelaget fiskegrateng.

Skrevet

De er veldig forskjellige på hva de liker..

Minstejenta sine favoritter;

Lettsaltet torsk med hjemmelaget potetstappe og bacon

Stekt fiskehode med smeltet smør (den smaken deler hun med faren, jeg takler det ikke)

Pasta Carbonara

Hjemmelaget tomatsuppe

Størstejenta sine favoritter;

Tandoori

Fiskeboller i hvit saus med råkostsalat

Pizza (den jeg lager)

Medium stekt biff med fløtegratinerte poteter og peppersaus

Skrevet

Hjemmelaget tomatsuppe

Ah, heldiggris!

Jeg har prøvd, men det er liksom ingenting som slår Toro... :roll:

Skrevet

Ah, heldiggris!

Jeg har prøvd, men det er liksom ingenting som slår Toro... :roll:

De liker Toro sin og, blir mye brukt på Sfo.. Men jeg prøver å ikke bruke halvfabrikata..

Skrevet

Kjøttkaker i brun saus med kokte grønnsaker

Taco

Laks og fiskepinner (tror de har delt plass) med poteter, grønnsaker, smeltet smør

Kyllinggryter

Det er nok favorittene pr idag. Også kan yngste spise pølser hele tida om hun får, men nå kan jeg ikke huske sist hun fikk det. Vi andre spiser ikke pølse så det blir sjelden vi har det hjemme.

Skrevet

Minstemann har sushi som sin store favoritt, ellers er han faktisk glad i det meste, men fiskeboller og pasta med ostesaus er vel 2 andre favoritter.

Største har taco som sin favoritt, ellers pasta med ostesaus og lammestek.

Gjest Ashley_Johanna
Skrevet

Fiskekaker og brokkoli, fiskeboller med Bacon og gulrot, stekt sei med erter. Min er så liten, så mat hun kan spise selv og som er greit å tygge er best. Kjøtt er vanskelig å tygge så hun vil helst ha fisk:)

Gjest Magdalene
Skrevet

Fullkornstagiatelle, med saus av creme fraish, hvitløk, chilli, bacon og kylling.

Skrevet

Kjøttkaker, potetmos og mais ;) Og kyllingnuggets - lager selv ved å dyppe kyllingstrimler i egg og grillmel. Pasta. Og han elsker røkelaks, parmesan og balsamico (først og fremst hver for seg, men han hadde sikkert gladelig spist det sammen også :ler:).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...