Anciol Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Mine barn sine er pannekaker med hjemmerørt blåbærsyltetøy ovnsbakt laks på en seng av grønnsaker i en lett hvit saus:) ungene får aldri nok av det:)
Mafalda Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Sushi, caprese, pannekaker og taco. Og stekt laks med teriyakisaus. Og pølsetusenbein! Og masse mer, de er heldigvis ikke av den kresne sorten.
Frua Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Mitt barn er mest glad i kjøttkaker i brun saus og hjemmelaget fiskegrateng.
skruf Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 De er veldig forskjellige på hva de liker.. Minstejenta sine favoritter; Lettsaltet torsk med hjemmelaget potetstappe og bacon Stekt fiskehode med smeltet smør (den smaken deler hun med faren, jeg takler det ikke) Pasta Carbonara Hjemmelaget tomatsuppe Størstejenta sine favoritter; Tandoori Fiskeboller i hvit saus med råkostsalat Pizza (den jeg lager) Medium stekt biff med fløtegratinerte poteter og peppersaus
Mafalda Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 Hjemmelaget tomatsuppe Ah, heldiggris! Jeg har prøvd, men det er liksom ingenting som slår Toro...
skruf Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 Ah, heldiggris! Jeg har prøvd, men det er liksom ingenting som slår Toro... De liker Toro sin og, blir mye brukt på Sfo.. Men jeg prøver å ikke bruke halvfabrikata..
Gjest Mandalas Skrevet 21. september 2012 #7 Skrevet 21. september 2012 Kjøttkaker i brun saus med kokte grønnsaker Taco Laks og fiskepinner (tror de har delt plass) med poteter, grønnsaker, smeltet smør Kyllinggryter Det er nok favorittene pr idag. Også kan yngste spise pølser hele tida om hun får, men nå kan jeg ikke huske sist hun fikk det. Vi andre spiser ikke pølse så det blir sjelden vi har det hjemme.
momo Skrevet 21. september 2012 #8 Skrevet 21. september 2012 Minstemann har sushi som sin store favoritt, ellers er han faktisk glad i det meste, men fiskeboller og pasta med ostesaus er vel 2 andre favoritter. Største har taco som sin favoritt, ellers pasta med ostesaus og lammestek.
Gjest Ashley_Johanna Skrevet 21. september 2012 #9 Skrevet 21. september 2012 Fiskekaker og brokkoli, fiskeboller med Bacon og gulrot, stekt sei med erter. Min er så liten, så mat hun kan spise selv og som er greit å tygge er best. Kjøtt er vanskelig å tygge så hun vil helst ha fisk:)
Gjest Magdalene Skrevet 21. september 2012 #10 Skrevet 21. september 2012 Fullkornstagiatelle, med saus av creme fraish, hvitløk, chilli, bacon og kylling.
Ciara Skrevet 21. september 2012 #11 Skrevet 21. september 2012 Kjøttkaker, potetmos og mais Og kyllingnuggets - lager selv ved å dyppe kyllingstrimler i egg og grillmel. Pasta. Og han elsker røkelaks, parmesan og balsamico (først og fremst hver for seg, men han hadde sikkert gladelig spist det sammen også ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå