AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Er det noen som vet hvordan dette gjøres og hvor mye det koster.Må man ha "kjente vitner" når man helst vil gjøre dette uten å blande inn familien..? Anonym poster: 98279845e58e80227fb9d0bfda07b280
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Dere må uansett ha noen til å underskrive forlovererklæringene, hvorfor ikke bruke de samme til å være vitner?<br /><br /> Anonym poster: 0b07db687a2bf2aa49a8dc890d0bd404
Amens Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Det koster ingeting. Man må ha med vitner, man pleier vanligvis å bruker de samme som undertegne forlover ærklæringene, men dette er ikke noe krav. Om dere ønsker å gjøre dette i hemmelighet så ville jeg spurt noen som ikke har kontakt med familien din, kollegaer eller litt perifære venner. Du finner mer informasjon om hvordan disse tingene fungere på tinghusets hjemmesider. Jeg fikk og ett rak med samme info når jeg var på tinghuset for å book tid for vielsen. Vielsen var forresten veldig fin og stemningsfull^_^
Gjest X-1 Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 Det koster ingenting Dere trenger to personer dere kjenner til å skrive under på forlovererklæring, men de kan som regel stille med vitner til selve dagen dersom dere spør om det 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå