AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Hei! Hvordan kan man få tynnere og mer markerte kvinnelige legger? Jeg har ganske store legger, vet det er fett i dem ettersom jeg veier mer enn jeg trenger, men det er også muskler i dem. Tror dette er noe arvelig, så jeg er ikke akkurat født med tynne feminine legger. Hva skal jeg gjøre? Anonym poster: 80411f2636b990373c2fc485107a7773
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Gå ned i vekt og håp at fettet på leggene forsvinner i takt med vekttapet. Anonym poster: 7e48ef5fe81b7c676f240377485ffb54
Gjest Filleproletiet Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Kvinnelige legger ER ikke tynne. Mannelige legger er tynne, oftere. Derfor brukes absurd nok mannlige legger ofte i reklame for ting som skal sitte på kvinnebein. Kvinners legger er rettere og mer "stutte". Det er sexy. Når kvinner har legger som menn (markerte, smale nederst) så ser det transete og mannlig ut. Dessuten, leggers utforming er genetisk bestemt med mindre du er svært overvektig. Man kan riktignok gjøre leggene mer muskuløse, men generelt er leggene det man kan gjøre MINST med. Tynne legger = eksplosivitet. Derfor har menn oftere tynnere legger enn kvinner. 1
Jenna Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 Jeg har såkalte fotball legger. Muskuløse og umulige å slanke bort. Og de jeg har vært sammen med har elsket dem. Får ofte høre jeg har veldreide bein. Eneste gangene det kan være problemer er når jeg skal kjøpe støvletter fordi de ofte er for trange i skaftet. Etter min erfaring er ikke tynne pipstilk legger ansett som feminint. Men om du har legger med mye fett i vil de gå ned i størrelse i takt med resten av kroppen. Men muskler og den genetisk bestemte formen er det ingenting å gjøre noe med.
kills Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 Jeg tror ikke det er så mye mer å få gjort med det enn å gå ned i vekt, og eventuelt prøve å unngå trening som belaster leggmuskulaturen. Sistnevnte kan bli vanskelig.
Gjest Dream89 Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 Gå med høyhelte sko. Det trener og toner leggene:)
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #7 Skrevet 21. september 2012 Tusen takk dere, nå føler jeg meg bedre med en gang Har alltid hatt komplekser for dem, men hvis det ikke er så mye jeg kan gjøre, må jeg jo nesten bare leve med dem. Glad jeg heller ikke er alene om dette. Anonym poster: 80411f2636b990373c2fc485107a7773
Belle de Jour Skrevet 21. september 2012 #8 Skrevet 21. september 2012 Jeg brukte mye tid på å mislike de kraftige leggene, helt jeg innså at hey, muskler i leggene er kult! Nå som jeg løper mye synes jeg musklene har blitt enda mer definert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå