Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #1 Del Skrevet 23. februar 2004 Hallo. Lurer på hva som egentlig er så spesielt med kyssing? Har i grunnen aldri likt det noe særlig. Regnet med jeg skulle lære meg å like det etter hvert, men neida.. Kysser nesten aldri kjæresten, og får dårlig samvittighet.. tror han savner det Men det er ikke så greit.. synes det blir for vått og siklete når han kysser meg. Det går greit hvis jeg har kontrollen, feks at jeg ligger oppå ham. Men, som sagt, ingen stor opplevelse for meg. Flere som har det på denne måten? Føler at klining har blitt glorifisert på en måte, gjennom tv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 23. februar 2004 #2 Del Skrevet 23. februar 2004 :o Det første som slår meg er at du umulig kan ha kysset noen som KAN kysse... Men det er kanskje et for enkelt svar? Men du sier noe om at det blir for vått og klissete. Sikkel er jo ikke noe behagelig. Kanskje du må trene ham? :trøste: Må bare si at jeg føler med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. februar 2004 #3 Del Skrevet 23. februar 2004 Huffda dette kan da slettes ikke være noe morro? Ikke nussing heller? Bare så vidt berøring med lepper syns jeg er kos, veldig kos. trenger ikke alltid være tungebryting heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 23. februar 2004 #4 Del Skrevet 23. februar 2004 Du må kanskje lære han opp litt Jeg syntes ikke kyssing var noe stas før jeg traff mannen min, men han kan få meg til å bli varm både her og der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 23. februar 2004 #5 Del Skrevet 23. februar 2004 Det er ikke noe særlig hvis den andre er dårlig. Masse sikkel, veik tunge, for hard tunge, bare likegyldig propellering, ikke noe sensualitet.. blæh. Det skal ikke være som å bli slikket inni munnen av en hund. Et kyss skal være uttrykksfullt, pirrende, lekende og sensuelt. Eller kosekyss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #6 Del Skrevet 23. februar 2004 Huff, uerfarne mannfolk! Ingenting er som en mann som kan kysse og som tar styringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 24. februar 2004 #7 Del Skrevet 24. februar 2004 Øh, hvordan gikk dere fra "jeg liker ikke å kysse" til "huff, uerfarne mannfolk" ? :klø: Kvinnfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. februar 2004 #8 Del Skrevet 24. februar 2004 Jammen, det er jo sånn det er, Løwen! Skjønner du ingenting du, a? Er det noe vi jenter ikke liker, er det så klart guttens feil! TIl deg som skrev hovedinnlegget. Prøv å innbille deg at du liker å kysse, at det er det beste i verden. Sex og klining sitter mye i hodet, og hvis du fokuserer på at kyssing ikke er godt, kan du fort komme inn i en "ond sirkel". Samtidig finnes det mennesker som rett og slett ikke liker å kysse.... Men jeg tror det skyldes at de ikke har fått skikkelig klin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #9 Del Skrevet 24. februar 2004 Vel, jeg liker ikke å "lære" opp gutter å kysse, og langt mindre voksne menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 24. februar 2004 #10 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er jo mange måter å lære opp en gutt/mann til å kysse. F.eks. ta styringen. Men om du ikke liker å kysse, kan det jo være vanskelig å vise HVORDAN du liker å kysse... Hmmm... Dette hørtes fryktelig vanskelig ut!!! Legg inn en annonse på internett: Søker mann som kan kline ordentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå