Gjest Minni Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette jeg??? Er det noen som vet hvor en kan få kjøpt løse stropper til å ha på veske? Har en dyr og fin veske men stroppene er så slitt. Butikken der jeg kjøpte den kan ikke skaffe nye. Hjelp
VitaSana Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Det kommer vel litt an på veska. Noen skomakere reparerer og skifter ut lærhåndtak. Det er også mulig å kjøpe løse håndtak på nettet. Her f.eks. Eller en norsk butikk her.
Wonders Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 jeg har kjøpt til min LV veske og måtte til butikke og kjøpe stropper når jeg ikke orket å hlde vesken i hånden. Utrolig upraktisk når man handler og skal titte på ting eller bla i klær på hengere, man kommer jo ikke til... De anbefalte ikke å ha skulderbånd da canvasen kan ryke, men den sjansen tar jeg. Har ikke sett løse slike i andre butikker...
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 Se i butikker som selger stoff og annet syutstyr! Anonym poster: b96aae104170139ae88eab483da3bccd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå